  • 1. Data: 2023-06-21 13:09:41
    Temat: Wymienne baterie
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    To od kiedy telefony będą miały wymienne baterie?
    No nie tylko telefony, wszystko z baterią < 5 kg.

    https://eur-lex.europa.eu/resource.html?uri=cellar:4
    b5d88a6-3ad8-11eb-b27b-01aa75ed71a1.0011.02/DOC_1&fo
    rmat=PDF

    A art. 11 nic o dacie nie wspominają.

    Robert

  • 2. Data: 2023-06-21 14:16:45
    Temat: Re: Wymienne baterie
    Od: a a <m...@g...com>

    On Wednesday, 21 June 2023 at 13:09:42 UTC+2, Robert Wańkowski wrote:
> [...]
    >
    > https://eur-lex.europa.eu/resource.html?uri=cellar:4
    b5d88a6-3ad8-11eb-b27b-01aa75ed71a1.0011.02/DOC_1&fo

    Nie pytaj Łóni ale Chińczyka, bo to on produkuje smarkfony

    W 100 modelach smarkfonów bakterie nadal sa wymienne

    Chincykowi dyrektywa łunijna lotto

  • 3. Data: 2023-06-21 14:38:58
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 21.06.2023 o 14:16, a a pisze:
    > W 100 modelach smarkfonów bakterie nadal sa wymienne
    Tak jak w pilocie TV? Bo tak ma to działać.

    Robert

  • 4. Data: 2023-06-22 00:38:49
    Od: a a <m...@g...com>

    On Wednesday, 21 June 2023 at 14:38:59 UTC+2, Robert Wańkowski wrote:
    > Tak jak w pilocie TV? Bo tak ma to działać.
    >
    > Robert

    bakterie pilotowe to niekoniecznie litowe, bo pilot nie żre dużo energii,
    a płaskie sa polimerowe, bo rozmiar optymalny i duża pojemnośc i brak owalnej blachy,
    która waży.

    Po to są wbudowane, zamkniete bakterie, że smarkfon to już komputer i ma działać
    pewnie, styki bakterii mają się nie syfić, gdy plynie duży prąd.

    Łunia, Brókselka, Urszulka nic do tego nie mają, bo to biurokraci, a nie inżynierowie
    i nie mają specjalistycznej wiedzy, aby sie wypowiadac w temacie.

    Poza tym smarkfon pełni funkcję urządzenia podsłuchowego, bo nagrywa dźwiek, obraz
    otoczenia, dodając geolokalizację
    i to kupują różne agencje bez wiedzy i zgody uzytkownika.

    Wyłaczony smartfon to nadal wlaczony smarkfon, a wyłaczony jest jeno GUI, czyli
    interfejs graficzny - ekran.

    Gdyby się dało bakterie wydlubac, to by smartfonowy podsłuchiwacz utracił swoją
    główna funkcjonalnośc, czyli podsluchiwanie użytkowników w pracy i w domu, co myślą,
    co wiedzą, co planują i oglądanie, gdzie użytkownik przebywa i z kim się spotyka

  • 5. Data: 2023-06-22 12:41:59
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 21 Jun 2023 13:09:41 +0200, Robert Wańkowski wrote:
> [...]
    >
    > https://eur-lex.europa.eu/resource.html?uri=cellar:4
    b5d88a6-3ad8-11eb-b27b-01aa75ed71a1.0011.02/DOC_1&fo

    Ale przeciez one są wymienne.
    Tylko wymiana jakas upierdliwa, typu rozklejenie telefonu :-0

    A teraz mam inny przyklad "postarzania" - pojawił sie SkyShowTime.
    No i np Samsung wypuscil aplikacje na swoje smart TV, ale te
    wyprodukowane od 2017 roku. Starsze nie będą miały.

    8 lat ... w sumie przyzwoicie.

    A swoją drogą ten Smart TV to jakaś porażka.
    Aktualizacji ... nie wiadomo - juz nie ma, przegapiłem, czy sie nie
    łączy. Przeglądarka www, jakas wbudowana samsungowa ... cos pokazuje,
    czyli internet jest, ale na wielu stronach wisi i nic nie pokazuje.
    Nie ma onet.pl, tvn24.pl, rmf.fm, meteo.pl,
    ba - samsung.com nie działa.
    Niektóre aplikacje mają swieże aktualizacje, a ta nie ...

    J.

    J.

  • 6. Data: 2023-06-22 15:19:27
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 22.06.2023 o 12:41, J.F pisze:

    b5d88a6-3ad8-11eb-b27b-01aa75ed71a1.0011.02/DOC_1&fo
    rmat=PDF

    > Ale przeciez one są wymienne.
    > Tylko wymiana jakas upierdliwa, typu rozklejenie telefonu :-0

    No i ma być łatwo, abyś sam bez wymyślnych narzędzi wymienił.

> [...]
    > wyprodukowane od 2017 roku. Starsze nie będą miały.
    >
    > 8 lat ... w sumie przyzwoicie.
    >
    > A swoją drogą ten Smart TV to jakaś porażka.

    Jak kupowałem kilka lat temu TV, to szukałem bez smarta. Ale prawie
    wszystkie miały. Widziałem, że nie będę zadowolony. Responsywność do
    szału doprowadza, aplikacje raz działają raz nie.
    Np. jak wyświetlić zdjęcie z telefonu bez zbędnych ceregieli... ja nie
    potrafię.

    Dlatego za TV stoi jakiś mały PC. Jedyny minus to brak 4K.

    Robert

  • 7. Data: 2023-06-22 16:32:55
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 22/06/2023 15:19, Robert Wańkowski wrote:
    > Jak kupowałem kilka lat temu TV, to szukałem bez smarta. Ale prawie
    > wszystkie miały. Widziałem, że nie będę zadowolony. Responsywność do
    > szału doprowadza, aplikacje raz działają raz nie.

    Kupiłem z 5 lat temu 4K ze smartem, LG. Byłem pewien, że zadowolny nie będę.

    A jestem.

    Prawdę mówiąc, działa znakomicie, trzyma fason, działają aplikacje do
    strumieniowania których wtedy jeszcze nie było. Netflix, Prime, Disney,
    Youtube, bez zacięć. Responsywność jest tragiczna tylko w apliakcji
    Prime, ale ją pisali dyletanci, widać to w każdym calu i to nie wina
    telewizora, tylko miernot za klawiaturami.

    Pewnie pewnego dnia będę musiał kupić jakieś pudełko, ale jeszcze nie teraz.

    PS. Popsuł się. Zacinał obraz. Okazuje się, że to objaw padajacego
    modułu Bluetooth ;). To i jeszcze znikanie pilota. Naprawa to naście
    śrubek i modulik ze szrotu za 30zł.

    > Dlatego za TV stoi jakiś mały PC. Jedyny minus to brak 4K.

    A u mnie 4K zaiwania ;)

    Nie twierdzę, że każdy TV ma dobry smart, prawie na pewno nie. Ale dobre
    smarty też są. Czasami warto na spokojnie poczytać, pooglądać.

  • 8. Data: 2023-06-22 21:55:28
    Od: pytający <r...@p...fm>

    czwartek, 22 czerwca 2023 o 16:32:57 UTC+2 heby napisał(a):
> [...]
    > strumieniowania których wtedy jeszcze nie było. Netflix, Prime, Disney,
    > Youtube, bez zacięć. Responsywność jest tragiczna tylko w apliakcji
    Od 4 lat mam Samsunga QLED i równeż jestem zadowolony.
    Korzystam z programu Mezzmo (serwer plików multimedialnych) i filmy z PC-ta po
    ethernecie ogląda się aż miło ...