  • 1. Data: 2023-06-21 16:19:54
    Temat: Unitra cd...
    Od: Cezar <c...@t...pl.invalid>

    Cos tam jednak będą produkować...

    https://www.youtube.com/watch?v=KfMIQGOcKk0

    Widze że CD oparty na RP2040 co wcale mnie nie dziwi patrząc na
    dostępność i przewidywalność dostępności innych MCU

    c.

  • 2. Data: 2023-06-21 17:30:35
    Temat: Re: Unitra cd...
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com>

    Cezar napisał(a):
    > Cos tam jednak będą produkować...

    Albo zlecą komuś :)

    > Widze że CD oparty na RP2040

    Bzdurka raczej. R-PI raczej do testowania.

  • 3. Data: 2023-06-21 17:43:16
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 21.06.2023 o 16:19, Cezar pisze:
    > Cos tam jednak będą produkować...
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=KfMIQGOcKk0
    >
    > Widze że CD oparty na RP2040 co wcale mnie nie dziwi patrząc na
    > dostępność i przewidywalność dostępności innych MCU

    Przykładowe ceny.
    https://www.dlahandlu.pl/technologie-i-wyposazenie/k
    ontrowersje-wokol-ceny-wzmacniacza-unitra-przygotowa
    lismy-porownanie-i-krotka-probke-dzwieku,121942.html

    Kto to kupi, dzieci jutuba i spitfaja?
    Ci, którzy 20-30 lat temu podniecali się Unitrą czy Diorą dziś nie
    odczują różnicy między sprzętem za 500zł a 15000zł

  • 4. Data: 2023-06-21 18:51:36
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 21/06/2023 17:30, alojzy nieborak wrote:
    > Bzdurka raczej. R-PI raczej do testowania.

    To zaskakująco dobry kontroler, z unikatowymi cechami, za śmieszne
    pieniądze. Po co mieli by go zmieniać?

  • 5. Data: 2023-06-21 21:45:33
    Od: Ghost <g...@h...net>

    W dniu 21.06.2023 o 17:30, nocnik urbana pisze:

    > Albo zlecą komuś :)

    > Bzdurka raczej. R-PI raczej do testowania.

    i niby na czym polega ta bzdurowatosc?

  • 6. Data: 2023-06-21 21:55:21
    Od: Ghost <g...@h...net>

    W dniu 21.06.2023 o 17:43, nadir pisze:

> [...]
    > Ci, którzy 20-30 lat temu podniecali się Unitrą czy Diorą dziś nie
    > odczują różnicy między sprzętem za 500zł a 15000zł

    Co prawda nigdy mnie diora ani unitra nie podniecala - w szczegolnosci
    jakosc dzwieku z tego sprzetu - ale 30 lat temu jakosc dzwieku owszem,
    miala dla mnie olbrzymie znaczenie.

    Roznice odczuwam, z tego powodu na poczatku roku zrobilem kosztowny
    upgrade - problem jest nieco inny, swiat coraz czesciej idzie w klase D,
    nowa unitra proponuje klase A

  • 7. Data: 2023-06-21 22:32:23
    Od: Cezar <c...@t...pl.invalid>

    On 21/06/2023 16:30, alojzy nieborak wrote:

    > Albo zlecą komuś :)

    > Bzdurka raczej. R-PI raczej do testowania.

    Zdecydowanie widać logo maliny na MCU:

    https://youtu.be/KfMIQGOcKk0?t=846

  • 8. Data: 2023-06-21 23:31:11
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 21.06.2023 o 21:55, Ghost pisze:

    > Co prawda nigdy mnie diora ani unitra nie podniecala - w szczegolnosci
    > jakosc dzwieku z tego sprzetu - ale 30 lat temu jakosc dzwieku owszem,
    > miala dla mnie olbrzymie znaczenie.

    Ależeco? 20Hz - 20KHz nie odpowiada? Dynamika głośników też? Może miałeś
    zjebane źródło?

    > Roznice odczuwam, z tego powodu na poczatku roku zrobilem kosztowny
    > upgrade - problem jest nieco inny, swiat coraz czesciej idzie w klase D,
    > nowa unitra proponuje klase A

    I bardzo dobrze, to klasa bez wad odsłuchowych.

    Od momentu jak pierwszy raz usłyszałem "kino domowe" najwyższych lotów,
    renomowanych firm, to kulałem się ze śmiechu do dzisiaj, głaszcząc
    własne rozwiązanie o niskoszumowe wzmacniacze i głośniki tożsame z
    których wydobywam co chcę, bez żadnych ograniczeń w pełnej gamie quadro
    czy 5+. Że miejsce zajmuje? Mam go sporo.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 9. Data: 2023-06-22 06:58:13
    Od: Ghost <g...@h...net>

    > Ależeco? 20Hz - 20KHz nie odpowiada? Dynamika głośników też? Może miałeś
    > zjebane źródło?

    Moze ja nie slucham oscyloskopem? Parametry, ktore sie publikuje sa
    jakie sa, w pewnym zakresie powiazane z faktycznymi wrazeniami, ale nie
    oddaja w 100%. Wiecej niz 20Hz 20Khz mial kazdy sensowny wzmacniacz w
    owym czasie.

    Ale napisz, czy uwazasz, ze te kilka parametrow zamieszczonch w
    instrukcji (nawet poprawnie zmierzonych) da taka sama wiedze o jakosci
    co testy odsluchowe.

    > I bardzo dobrze, to klasa bez wad odsłuchowych.

    Po pierwsze to klasa bez oddechu, sensowne moce sa bardzo trudne do
    uzyskania. Po drugie define "klasa bez wad odsłuchowych"

    > Od momentu jak pierwszy raz usłyszałem "kino domowe" najwyższych lotów,

    Aaa, rozumiem, kolega dyskutuje na poziomie kina domowego.

  • 10. Data: 2023-06-22 08:39:44
    Od: Janusz <j...@o...pl>

> [...]
    >
    > Widze że CD oparty na RP2040 co wcale mnie nie dziwi patrząc na
    > dostępność i przewidywalność dostępności innych MCU

    Tu https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3983914.html
    jest dość ciekawa dyskusja o Unitrze.

    --
    Janusz