  • 11. Data: 2009-09-16 22:45:07
    Temat: Re: Wysiada mi bateria w komputerze
    Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl>

    Nex@pl pisze:

    > compaq presario... co? Notebook czy stacjonarny?

    Stacjonarny. Bateria już wymieniona :-)

    --
    animka

  • 12. Data: 2009-09-16 22:48:10
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Michal AKA Miki pisze:
    > Użytkownik "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> napisał w wiadomości

    > A znasz stacjonarny Presario, ze pytasz?
    > Bo mnie sie jednoznacznie z laptopem kojarzy...
    >
    > Pozdrawiam
    > Michal

    A jednak nie był to laptop :) Stąd moje zdziwienie o CR2032...

  • 13. Data: 2009-09-16 22:48:45
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Animka pisze:

> [...]
    > śrubokręta. Poszłam do sąsiada prosić. Przyszedł, otworzył obudowę (już
    > przynajmniej wiem jak), wymienił baterię i jeszcze poprosiłam go o
    > dołożenie mi (bo było miejsce) drugiej nagrywarki (Pioneer). Chyba na
    > oddzielnej taśmie podłączył tą nagrywarkę, bo taśma tam była. Teraz BIOS
    > widzi Pioneera, a TSS (Ligh Scribe) nie widzi. W ogóle system jej nie
    > widzi, chociaż dioda się świeci przy uruchomianiu. Już było późno to nie
    > chciałam go znowu fatygować.
    > Jak myślisz, co jest źle podłączone? Chcę, żeby 2 nagrywarki działały.

    Do kopiowania "w locie"?

  • 14. Data: 2009-09-16 23:21:33
    Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl>

    Nex@pl pisze:

    > Do kopiowania "w locie"?

    Nie, nie w locie. W zależności do której płytkę włożę, albo w której będę
    chciała nagrywać/kopiować.

    --
    animka

  • 15. Data: 2009-09-17 08:51:19
    Od: Wiesław <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 17-09-2009 o 00:44 Animka napisał na pl.comp.pecet:

> [...]
    > późno to nie chciałam go znowu fatygować.
    > Jak myślisz, co jest źle podłączone? Chcę, żeby 2 nagrywarki działały.

    Najpewniej trzeba jeszcze zworki przestawić. Te od master-slave.

    --
    Wiesław
    Opera Mail

  • 16. Data: 2009-09-17 09:09:44
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    Pewnego razu Animka tak oto obwieścił(a):

    > Nie, nie w locie. W zależności do której płytkę włożę, albo w której będę
    > chciała nagrywać/kopiować.

    Aha, to do tego potrzebne Ci są dwie nagrywarki.. to wszystko wyjaśnia,
    taka fanaberia, po co się ograniczać, większa możliwość wyboru rodzi
    umożliwia większą kreatywność.. i życie staje się barwniejsze ... ;)

    --
    pzdr, Piotr M
    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?

  • 17. Data: 2009-09-17 09:31:29
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Animka pisze:

    > Nie, nie w locie. W zależności do której płytkę włożę, albo w której
    > będę chciała nagrywać/kopiować.

    No to sprawdzić taśmy i zworki.

  • 18. Data: 2009-09-17 14:02:23
    Od: FD <f...@o...pl>

    Michal AKA Miki pisze:

    > A znasz stacjonarny Presario, ze pytasz?
    > Bo mnie sie jednoznacznie z laptopem kojarzy...

    swiat ma przed toba jeszcze wiele tajemnic.....

  • 19. Data: 2009-09-17 18:50:52
    Od: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl>

    Użytkownik "FD" <f...@o...pl> napisał w wiadomości

    > swiat ma przed toba jeszcze wiele tajemnic.....

    Oczywiscie ;)
    Czlowiek przez cale zycie takich ciekawostek sie dowiaduje,..
    Ale z Compaq skonczylem gdzies w 2003, jak ich HP wykupil :)

    Pozdrawiam
    Michal

  • 20. Data: 2009-09-17 19:15:03
    Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl>

    Wiesław pisze:

    > Najpewniej trzeba jeszcze zworki przestawić. Te od master-slave.

    Jak się przestawi zworki to może dysk twardy stać się niewidoczny oraz
    nagrywarka Pioneer?
    Nie chcę, żeby to było na jakąś tam niekorzyść.
    Będzie wszystko działało?

    --
    animka