  • 1. Data: 2013-01-01 11:30:11
    Temat: Wysiadł pilot do miniwieży Samsunga MM-N4
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Cześć
    Wysiadł pilot do miniwieży Samsunga MM-N4. Bez niego nie można
    zaprogramowac stacji. Objawy sa takie że pobiera prąd 0,7 A z ogniw i w
    parę sekund się wyraźnie nagrzewa. Wykluczyłem wszystkie inne elementy w
    pilocie, widocznie scalak padł. Pilot jest praktycznie nie do dostania i
    fajno by go było naprawić. Ale jest pytanie - Czy te scalaki w pilotach nie
    są przypadkiem projektowane pod konkretny model sprzętu i mają
    wprogramowane na stałe w pamięć przebiegi wyjściowe?
    Jakby typ scalaka był używany do szerokiej grupy sprzętu to byłby sens

    PS. Zorientowałem się że scalak 3c1840d76smb1 występuje w przyrodzie :),
    pytanie tylko czy każdy jeden jest taki sam czy może przed wlutowaniem go
    jakoś programują na stałe.
    --
    Jacek