  • 1. Data: 2013-11-17 14:47:38
    Temat: Wyszukanie samochodu
    Od: Tata <k...@k...net.pl>

    Nie znam się na telefonach komórkowych i proszę o pomoc.
    Jaki, możliwie tani, telefon komórkowy kupić, żeby można na dużym
    parkingu odnaleźć swój samochód? Chcę przy wyjściu z samochodu ustawić
    jego pozycję, a później po wyjściu z centrum handlowego, żeby telefon
    pokazał drogę do mojego pojazdu. Wiem, że telefon musi być na
    Androidzie, ale której wersji? Jakie oprogramowanie, darmowe lub
    możliwie tanie, zainstalować w telefonie? Jeżeli to NTG, to proszę o
    wskazanie właściwej Grupy.

    Z poważaniem
    MJ

  • 2. Data: 2013-11-17 18:42:16
    Temat: Re: Wyszukanie samochodu
    Od: JarekA <d...@d...com>

    On 2013-11-17 13:47, Tata wrote:
> [...]
    > Androidzie, ale której wersji? Jakie oprogramowanie, darmowe lub
    > możliwie tanie, zainstalować w telefonie? Jeżeli to NTG, to proszę o

    Zaparkuj na miejscu dla niepełnosprawnych ... Przeważnie są koło
    wejścia. MSPANC ;-)

    --
    pozdr jareka

  • 3. Data: 2013-11-17 18:52:33
    Od: A.L. <a...@a...com>

    A google masz?...

    A.L.

  • 4. Data: 2013-11-17 19:01:43
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Grupy pl gps i gsm.
    Ale pod ziemią będzie kłopot z sygnałem i lokalizacją.

    ----

  • 5. Data: 2013-11-17 19:42:27
    Od: Uncle Pete <433koz_remove_it@remove_it_gmail.com>

    On 2013-11-17 14:47, Tata wrote:
> [...]
    > Androidzie, ale której wersji? Jakie oprogramowanie, darmowe lub
    > możliwie tanie, zainstalować w telefonie? Jeżeli to NTG, to proszę o

    Poczytaj o GPS. Może jako tako działać tylko na parkingach otwartych
    (bardzo niedokładnie, może spokojnie pomylić alejki), pod dachem czy tym
    bardziej pod ziemią zapomnij - nie będzie sygnału. Łepiej skupić się na
    chwilę i zapamiętać, gdzie zostawiasz samochód. Jeśli parking ma
    zaznaczone sektory, możesz zrobić zdjęcie najbliższej tabliczki.

    Piotr