    From: juhass <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: [Wyżale się] Dostałem mandat
    Date: Wed, 10 Feb 2010 17:07:32 +0100

    Ni więc sytuacja następująca: skrzyżowanie ze światłami,
    takie trochę bardziej rozbudowane- po dwa pasy w każdą
    stronę itp, ale to nie ważne. No więc podjeżdżam do
    sznureczka czekających na zielone i czekam- pojawia się
    zielone- ruszamy w momencie jak dojeżdżam do sygnalizatora
    to widzę ze zjazd z krzyżówki w lewo (tam jechałem) się
    blokuje i auta przede mną stoją już nie całkiem poza
    skrzyżowaniem. Zatrzymuje się więc- już za sygnalizatorami,
    ale jeszcze nie na tyle żeby blokować kogokolwiek. No i
    pojawili się niebiescy znienacka i się zaczęło- młodzi i
    chcieli się wykazać chyba bo niestety skończyło się na 300zł
    (pozycja 79 taryfikatora (art. 25 ust. 4 pkt 1).
    Do diabła- szczególnie zwracam uwagę na takie sytuację, bo
    nie cierpie jak ktoś blokuje skrzyżowanie w taki sposób ale
    w tym wypadku nie bardzo wiem co mogłem zrobić. Stać przed
    światłami mimo zielonego i czekać aż się całkiem odblokuje?
    (swoją drogą wątpię czy mógłbym, bo zaczęło się blokować jak
    byłem dokładnie pod owym sygnalizatorem). Zaznaczam że nie
    wjechałem na tyle na krzyżówkę, żeby kogokolwiek blokować.
    W sumie moja wina i kajam się ale niesmak pozostał.
    Pytanie tylko jaka nauczka na przyszłość? Czekać aż się
    zwolni całkiem i narażać się na trąbienia tych za mną?
    Przecież w taki sposób te nasze miasta to się całkiem
    zakorkują. Poradźcie coś...
    No, lepiej mi, wypłakałem się już. ;)

    --
    Pozdrawiam: