    From: "Fragles" <s...@p...fm>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: XT600 vs XT660 - koła SM
    Date: Tue, 21 Apr 2009 12:55:01 +0200

    Witam,
    Jeżdżę XT 600 po lekkim terenie. Niestety ostatnio tak się poukładało, że
    będzie więcej asfaltu. Wpadłem na pomysł zrobienia "supermoto" z mojego XT.
    Zmiana kółek byłaby idealna (raz na tydzień, może dwa). Mam okazję kupić
    koła sm od XT660 (z tarczami). Czy próbował ktoś takiej zamiany? Zmieszczą
    się czy może będę potrzebował dystansów? Jak z adaptacją zacisków?
    Wszelkie rady i pomysły mile widziane.

    PS. Może ma ktoś komplet kół 17" z oponami do XT?

    --
    pozdrawiam,
    Fragles