  • 1. Data: 2009-05-23 21:50:45
    Temat: XUL, iframe i ucieczka z ramek
    Od: Michal Grzechowiak <m...@w...pl>

    Koledzy pomóżcie, bo zaraz szlag mnie trafi. Robię dodatek do firefoksa,
    w którym mam ramkę <iframe>. W tej ramce otwierane są różne strony. Tak
    się nieszczęśliwie składa, że niektóre są wyposażone w "zabezpieczenie"
    przed wyświetlaniem w ramkach (if(self!=top) location.href=...). Efekt
    jest taki, że w okienku z dodatkiem znika cały interfejs użytkownika i
    pojawia się strona, którą próbowałem otworzyć w ramce. Jak to cholerstwo
    zablokować? Czy jest jakaś alternatywa dla <iframe> w XULu?

    Pozdr.
    Michał

  • 2. Data: 2009-05-24 11:54:06
    Temat: Re: XUL, iframe i ucieczka z ramek