  • 1. Data: 2009-05-20 07:50:03
    Temat: Xytronic LF-1000 kontra Quick 236
    Od: Kuba <j...@g...com>

    Witam,

    planuję zakup stacji lutowniczej Xytronic LF-1000 lub Quick 236.
    Wydaje mi się, że Xytronic będzie lepszy ponieważ łatwiej o kupno
    grotów (część sklepów on-line nie miała 'minifali' do Quick'a) oraz
    kusząca jest opcja TWZ 100. Poza tym przeglądawszy fora dyskusyjne,
    nie spotkałem specjalnie negatywnych opini o stacjach Xytronic,
    natomiast Quick nie należał do intensywnie dyskutowanych tematów. Czy
    ktoś używa urządzenia Quick i zna argumenty przemawiające za
    zainwestowaniem w ten sprzęt? Z góry dzięki za opinie.

    Pozdrawiam,
    Kuba.