  • 1. Data: 2009-04-04 19:45:14
    Temat: Yamaha Drag Star 650 - instrukcja PL
    Od: pawel63 <pawel.ciesielski63@_NOSPAM_gmail.com>

    Witam!
    Poszukuję instrukcji obsługi do Yamaha Drag Star w języku polskim.
    Szukałem trochę, ale niestety wszystko w języku ang.
    Jeżeli ktoś by takową posiadał to bardzo proszę o wysłanie jej na maila
    (p...@g...com).

  • 2. Data: 2009-04-04 20:13:14
    Temat: Re: Yamaha Drag Star 650 - instrukcja PL
    Od: Drutek <d...@w...pl>

    pawel63 pisze:

    > (p...@g...com).

    Ten mail nie działa :)

    > --

    No tak...

    --
    1,5xCBX 650; 1,5xXJ750 seca; xb12s; fjr; fxr;
    Złoty Felkowski Braincap'07

  • 3. Data: 2009-04-04 20:42:46
    Od: Arni <a...@n...spam>

    Drutek pisze:

    > Ten mail nie działa :)

    bo jest w nim byk

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 4. Data: 2009-04-04 20:54:07
    Od: "lesor" <p...@l...waw.pl>

    Drutek wrote:

    > No tak...

    Rzadko bywasz ale jak zajrzysz to jestes trendi :)

    --
    pozdrawiam, lesor
    CB1300 Misiek, P306 Kresz

  • 5. Data: 2009-04-05 07:55:41
    Od: Drutek <d...@w...pl>

    lesor pisze:

    > Rzadko bywasz ale jak zajrzysz to jestes trendi :)

    Ale pomoc zawsze niosę :)
    Na tyle na ile potrafie, ciepoku.

    DR

  • 6. Data: 2009-04-05 14:51:44
    Od: pawel63 <pawel.ciesielski63@_NOSPAM_gmail.com>

    Pomoże ktoś? Mail: pawel.ciesielski63(małpa)gmail.com
    Zamiast "(małpa)", wpisz "@"

  • 7. Data: 2009-04-05 17:43:00
    Od: Drutek <d...@w...pl>

    pawel63 pisze:
    > Pomoże ktoś? Mail: pawel.ciesielski63(małpa)gmail.com
    > Zamiast "(małpa)", wpisz "@"

    No przeciez poszlo ...

    Drutek

  • 8. Data: 2009-04-05 18:13:05
    Od: Arni <a...@n...spam>

    Drutek pisze:

    > No przeciez poszlo ...

    przecapisałem ze byl byk i nie doszlo. Jedna literka sie nie zgadza

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 9. Data: 2009-04-05 20:17:24
    Od: Drutek <d...@w...pl>

    Arni pisze:

    > przecapisałem ze byl byk i nie doszlo. Jedna literka sie nie zgadza

    No przeca poszło drugi raz....
    Nie mam problemu ze zrozumieniem tekstu piasanego:)
    Moze lepiej na grupe napisac niz poczte sprawdzić?

    DR

    --
    klx 0,25; 1,5xCBX 650; 1,5xXJ750 seca; xb12s; fjr; fxr;
    Złoty Felkowski Braincap'07

  • 10. Data: 2009-04-05 20:50:30
    Od: Arni <a...@n...spam>

    Drutek pisze:

    > No przeca poszło drugi raz....
    > Nie mam problemu ze zrozumieniem tekstu piasanego:)
    > Moze lepiej na grupe napisac niz poczte sprawdzić?

    a to ja nie wnikam dalej :)

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"