  • 1. Data: 2009-08-03 01:48:35
    Temat: YouTube za darmo w telefonach Plusa
    Od: Adam Gawenda <U...@p...pl>

    Hej

    Dowiedziałem się dziś, ze Plus wprowadza świetną promocję YouTube za
    darmo, co o tym sądzicie, ktoś już probował?

  • 2. Data: 2009-08-03 05:53:09
    Temat: Re: YouTube za darmo w telefonach Plusa
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > Dowiedziałem się dziś, ze Plus wprowadza świetną promocję YouTube za
    > darmo, co o tym sądzicie, ktoś już probował?

    na nokia e51 przez wifi dziala super
    ale ciagnie to duzo danych nie chce mi sie wierzyc ze w plus za free

  • 3. Data: 2009-08-03 09:28:20
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Mon, 03 Aug 2009 03:48:35 +0200, Adam Gawenda napisał(a):

    > YouTube za
    > darmo, co o tym sądzicie,

    uwielbiam takie pytania :/ a co mozna sadzic? albo miec w dupie albo sie
    cieszyc...
    --
    marcin

  • 4. Data: 2009-08-03 15:49:35
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Adam Gawenda" <U...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Hej
    >
    > Dowiedziałem się dziś, ze Plus wprowadza świetną promocję YouTube za
    > darmo, co o tym sądzicie, ktoś już probował?

    raklamujesz ? trolujesz ? czy leki się skończyły ?

  • 5. Data: 2009-08-03 18:16:19
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    Kot Prezydenta pisze:
    > Użytkownik "Adam Gawenda" <U...@p...pl> napisał w wiadomości

    > raklamujesz ? trolujesz ? czy leki się skończyły ?

    W sumie jeżeli to prawda że transfer jest darmowy (w co jakoś nie chce
    mi sie wierzyć) to dobry news.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 6. Data: 2009-08-03 18:51:15
    Od: "skrzypas" <s...@t...pl>

    > Dowiedziałem się dziś, ze Plus wprowadza świetną promocję YouTube za
    > darmo, co o tym sądzicie, ktoś już próbował?

    .. a jakieś gwiazdki w regulaminie? Może być darmowy... do 10 mb. A później
    dodatkowe opłaty.
    Bo oczami wyobraźni widzę juz te narzekania zwykłych użytkowników na
    wysycanie łączy przez tysiące oglądaczy youtuba w autobusach. Swoją droga...
    za darmo to można chyba teraz tylko dostać w twarz :)

    s.

  • 7. Data: 2009-08-03 20:22:56
    Od: jack <s...@g...pl>

    > Bo oczami wyobraźni widzę juz te narzekania zwykłych użytkowników na
    > wysycanie łączy przez tysiące oglądaczy youtuba w autobusach.

    zwykłych uzytkowników czego? - bo nijak to się ma do telefonowania

  • 8. Data: 2009-08-03 20:23:56
    Od: "skrzypas" <s...@t...pl>

    > zwykłych uzytkowników czego? - bo nijak to się ma do telefonowania

    a chociażby normalnego mobilnego dostępu do netu przez modem usb.

    s.

  • 9. Data: 2009-08-03 20:25:28
    Od: "..:: sjf ::.." <s...@u...org.invalid>

    W dniu 2009-08-03 22:22, jack pisze:

    > zwykłych uzytkowników czego? - bo nijak to się ma do telefonowania
    Nie umiesz czytać oraz logicznie myśleć? Zapewne użytkowników internetu
    w komórkach Plusa, nie korzystających z youtube, naprawdę trudno to
    wywnioskować?

    --
    Szczepan J. Fijał :: sjf @ 50°07'N 18°58'E
    xmpp:s...@j...pl | tlen:sjf | gg:2604451 | skype:s.fijal?call

  • 10. Data: 2009-08-04 05:41:41
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    skrzypas pisze:

    > .. a jakieś gwiazdki w regulaminie? Może być darmowy... do 10 mb. A
    > później dodatkowe opłaty.

    Normalnie nie ma, czysta darmocha :)
    "Promocja trwa do 30. września i aby bezpłatnie (nie ponosi się także
    opłat za transmisję danych) skorzystać ze strony m.youtube.com należy
    łączyć się z internetem poprzez APN WAP."
    http://www.telepolis.pl/news.php?id=15595

    "Promocja na darmowe oglądanie filmów na YouTube trwa 31.07.2009 r. do
    30.09.2009.
    Promocja nie obejmuje logowania ani wgrywania filmów do serwisu YouTube.
    Polkomtel zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu lub zakończenia
    Promocji bez konieczności podawania przyczyn "
    http://www.plus.pl/oferta_indywidualna/plus_abonamen
    t/promocje/dla_nowych_klientow/youtube/