  • 1. Data: 2014-06-22 11:34:53
    Temat: Z HDMI laptopa na DVI monitora..
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Potrzebuję podłączyć wyjście HDMI notebooka Dell E5420 do zewnętrznego monitora Dell
    2007FP przez wejście DVI monitora.
    Połączyłem kablem HDMI-DVI i widzę jedynie komunikat monitora "DVI-in out of range".
    Gdzie szukać przyczyny?
    W kablu?
    Czy rodzaje kabla HDMI-DVI są jakieś różne?
    Wolałbym taki kabel (na każdym końcu inna wtyczka), niż "pudełkowate" przeszkadzające
    przejściówki HDMI/DVI.
    Obraz po analogowym D-SUB jest, ale wolałbym połączyć cyfrowo.

  • 2. Data: 2014-06-22 11:38:56
    Temat: Re: Z HDMI laptopa na DVI monitora..
    Od: fifak <f...@o...pl>

    W dniu 2014-06-22 11:34, 666 pisze:
> [...]
    > przeszkadzające przejściówki HDMI/DVI.
    > Obraz po analogowym D-SUB jest, ale wolałbym połączyć cyfrowo.

    2007FP ma 1600x1200 więc problem jest z rozdzielczością, ustaw właściwą...

  • 3. Data: 2014-06-23 07:11:06
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Obraz już jest.
    Pojawił się przy restarcie, podczas ekranu logowania (to chyba obraz o mniejszej
    rozdzielczości).
    Może przy restarcie notebook "lepiej" skanuje wszystkie we-wy?

    Natomiast nie mam na monitorze obrazu z wyjscia HDMI tunera DVB-T (ten sam kabel
    HDMI-DVI).
    Jaką rozdzielczość ma obraz na takim wyjściu?
    Ustawiam od 576i do 1080p (50Hz) i nic.
    Może problemem jest częstotliwość?

    -----

  • 4. Data: 2014-06-23 15:14:08
    Od: fifak <f...@o...pl>

    W dniu 2014-06-23 07:11, 666 pisze:
> [...]
    > sam kabel HDMI-DVI).
    > Jaką rozdzielczość ma obraz na takim wyjściu?

    prawdopodobnie tak, w instrukcji masz listę obsługiwanych trybów

  • 5. Data: 2014-06-24 06:39:40
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Jak przeliczyć tryby tunera 576i, 576p, 720i, 720p, 1080i, 1080p (50 Hz) na
    rozdzielczości monitora komputerowego (np. 1280x1024 czy
    1600x1200)?

    -----

  • 6. Data: 2014-06-24 15:17:20
    Od: fifak <f...@o...pl>

    W dniu 2014-06-24 06:39, 666 pisze:
    > Jak przeliczyć tryby tunera 576i, 576p, 720i, 720p, 1080i, 1080p (50 Hz)
    > na rozdzielczości monitora komputerowego (np. 1280x1024 czy 1600x1200)?

    nic nie przeliczasz, monitor albo obsługuje rozdzielczość albo nie

    prawdopodobnie chodzi o Hz a nie rozdzielczość

  • 7. Data: 2014-06-24 18:39:07
    Od: Mirosław Kwaśniak <m...@u...ikem.pwr.wroc.pl>

    666 <j...@g...pl> wrote:
    > Jak przeliczyć tryby tunera 576i, 576p, 720i, 720p, 1080i, 1080p (50 Hz) na
    rozdzielczości monitora komputerowego (np. 1280x1024 czy
    > 1600x1200)?

    Za wikipedią:

    720x576i, 704x576i
    720x576p, 1024x576p
    720p ??? 1280×720 pikseli
    1080i / 1080p ??? 1920×1080 pikseli

  • 8. Data: 2014-06-24 19:57:11
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Czyli te tryby monitor powinien przeskalować (rozciągnąć) lub wyświetlić w okienku,
    ale nie przeskalowuje
    A jakie częstotliwości mają te obrazy wychodzące z tunera telewizyjnego?
    Monitor zdaje się potrzebuje 60, 72 lub 75 Hz.

    -----