  • 1. Data: 2014-06-16 07:49:03
    Temat: Z HDMI tunera na DVI monitora..
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Potrzebowałem podłączyć do tunera DVB (Wiwa HD100) przez wyjście HDMI monitor
    komputerowy przez wejście DVI.
    Zrobiłem to przy pomocy kabla HDMI-DVI i dziwi mnie komunikat monitora "DVI-in out of
    range".
    Obraz na początku się pojawił, ale przy przełączaniu tunera na inne rozdzielczości
    obraz w ogóle zniknął.
    Monitor 1024x768 - zastanawiam się, co tym sprzętom nie pasuje, że nie chcą
    współpracować?
    W menu tunera nie wybiera się wyjścia dla sygnału obrazu (czy obraz wychodzi
    jednocześnie na trzy wyjścia HDMI, Scart, CVS?), w menu
    jest jedynie wybór wyjscia dla cyfrowego dźwięku (RAW HDMI on/off).
    Jaką rozdzielczość w tunerze najlepiej ustawić dla ewentualnych dalszych prób (od
    576i do 1080p)?

  • 2. Data: 2014-06-16 10:23:43
    Temat: Re: Z HDMI tunera na DVI monitora..
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Mała poprawka - monitor jest LCD 1280x1024.
    Obraz jakiej szerokości (w pikselach) wysyła przez wyjście HDMI tuner ustawiony na
    rozdzielczość 576i lub 576p?
    Dziwię się, że monitor (komputerowy, model sprzed +/- 10 lat) nie daje rady
    przeskalowac obrazów.
    Może to sprawka częstotliwości ramek?

    -----

  • 3. Data: 2014-06-16 19:23:57
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2014-06-16 10:23, 666 pisze:
> [...]
    > ustawiony na rozdzielczość 576i lub 576p?
    > Dziwię się, że monitor (komputerowy, model sprzed +/- 10 lat) nie daje

    wciskaj zielony klawisz (B) az do skutku.

    --
    @foe_pl