  • 1. Data: 2011-01-14 16:53:45
    Temat: Z powłoką antyrefleksyjną jak z jajkiem??
    Od: "A-ya" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Powiedzcie mi, czy z powłoką antyrefleksyjną w telewizorach plazmowych
    to można się obchodzić normalnie? Tzn mam na myśli żeby ją odkurzyć
    odkurzaczem (ssawka taka jak do książek) jeśli będzie tego potrzeba i wymyć
    miękką ściereczką i stosownym płynem. Uszkodzi się w ten sposób, czy jest
    odporna na takie kosmetyczne zabiegi?

  • 2. Data: 2011-01-14 17:49:55
    Temat: Re: Z powłoką antyrefleksyjną jak z jajkiem??
    Od: Rysio <o...@p...pl>

    W dniu 2011-01-14 17:53, A-ya pisze:
> [...]
    > miękką ściereczką i stosownym płynem. Uszkodzi się w ten sposób, czy jest

    W wiekszosci plazm i LCD ta powloka jest nanoszona na przednia szybe lub
    jakis PVC i wystarczy te szybe wymienic.

  • 3. Data: 2011-01-14 18:28:21
    Od: " A-ya" <p...@W...gazeta.pl>

    Rysio <o...@p...pl> napisał(a):

    > W wiekszosci plazm i LCD ta powloka jest nanoszona na przednia szybe lub
    > jakis PVC i wystarczy te szybe wymienic.

    Ale mnie chodzi o to, czy jak będę postępował z nią tak jak pisałem, to czy
    nie zajdzie potrzeba takiej wymiany.

  • 4. Data: 2011-01-14 18:30:16
    Od: Rysio <o...@p...pl>

> [...]
    > miękką ściereczką i stosownym płynem. Uszkodzi się w ten sposób, czy jest

    Najlepiej grabiami, pomysl przez chwile zanim zadasz glupie [ytanie
    przeciez to logiczne ze ostre przedmioty rysuja.

  • 5. Data: 2011-01-14 18:39:53
    Od: " A-ya" <p...@W...gazeta.pl>

    Rysio <o...@p...pl> napisał(a):

    > Najlepiej grabiami, pomysl przez chwile zanim zadasz glupie [ytanie

    Myślenie to i Tobie by się przydało - nie udzielaj odpowiedzi na niezadane
    pytanie.

  • 6. Data: 2011-01-14 18:58:29
    Od: Rysio <o...@p...pl>

    "
    Tzn mam na myśli żeby ją odkurzyć
    odkurzaczem (ssawka taka jak do książek)"

    Sobie qrwa mozg odkurz przyglupie

  • 7. Data: 2011-01-14 19:06:30
    Od: " A-ya" <p...@W...gazeta.pl>

    Rysio <o...@p...pl> napisał(a):

    > Sobie qrwa mozg odkurz przyglupie

    Ja to mam chociaż co odkurzać. Ciebie to szczęście ominęło

  • 8. Data: 2011-01-14 21:22:01
    Od: Wampir Energetyczny <a...@g...pl>

    W dniu 14-01-2011 17:53, A-ya pisze:
> [...]
    > miękką ściereczką i stosownym płynem. Uszkodzi się w ten sposób, czy jest

    dorobek zycia? stare gacie/koszulka + plyn do mycia szyb (nie najtanszy)

  • 9. Data: 2011-01-14 21:32:14
    Od: Padre <P...@n...net>

    > W wiekszosci plazm i LCD ta powloka jest nanoszona na przednia szybe lub
    > jakis PVC i wystarczy te szybe wymienic.

    Czy masz pojęcie ile ta szyba do np. plazmy Panasonica kosztuje?

  • 10. Data: 2011-01-14 21:41:57
    Od: Padre <P...@n...net>

> [...]
    > miękką ściereczką i stosownym płynem. Uszkodzi się w ten sposób, czy jest

    Jeśli mieszkasz w miejscu gdzie składnikiem kurzu może być w istotnej
    ilości krzemionka np. przy gruntowej drodze po której jeździ sporo aut
    lub w sąsiedztwie miało miejsce jakieś np. kucie betonu to warto
    najpierw omieść kurz pędzlem z miękkim włosiem a potem dopiero
    przecierać na wilgotno. Jeśli to zwykły domowy kurz to szansa na
    porysowanie o ile nie będziesz tarł mocno w jednym miejscu jest znikoma.
    Uważaj tylko na ewentualne plamy np. z jedzenia czy napojów, jeśli nie
    schodzą od pierwszego ruchu to przyklej na nie kawałeczek papierowego
    recznika zmoczonego opłynem na kilka minut żeby rozmoczyć plamę zamiast
    trzeć wiele razy w jednym miejscu bo może powstac mało widoczny ale
    jednak ślad.