  • 1. Data: 2017-01-19 20:19:12
    Temat: Za PRL
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    stary "kodeks drogowy", z 1961, ktory o ile dobrze widze zastapiono
    nowszym dopiero w 1983.

    0295
    0295

    Czy Wy to widzicie - cale 44 strony przepisow :-)

    I komu to przeszkadzalo :-)

    J.

  • 2. Data: 2017-01-19 20:42:46
    Temat: Re: Za PRL
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    J.F. w

    > stary "kodeks drogowy", z 1961, ktory o ile dobrze widze zastapiono
    > nowszym dopiero w 1983.

    > http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU1961053
    0295
    > http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU1962061
    0295

    > Czy Wy to widzicie - cale 44 strony przepisow :-)

    > I komu to przeszkadzalo :-)

    Art. 19.2 przeszkadzał najbardziej chyba

    --
    'Tom N'

  • 3. Data: 2017-01-20 18:56:17
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "J.F."

[...]

    ---
    "Szybkość pojazdu powinna być bezpieczna, to jest taka, aby kierujący mógł
    panować nad pojazdem" :-)

    50km/h w obszarze zabudowanym :-)

    I komu to przeszkadzalo :-)
    ---
    Mnie jeszcze na świecie nie było :-)

  • 4. Data: 2017-01-20 19:19:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "re" napisał w wiadomości grup
    Użytkownik "J.F."
> [...]
    10295

    >---
    >"Szybkość pojazdu powinna być bezpieczna, to jest taka, aby kierujący

    Obowiazywalo do 1983, z drobnymi zmianami.
    M.in. minister okreslil dopuszczalne predkosci - poza terenem
    zabudowanym wprowadzil 80, potem 100.

    Ale widze ciekawostke - art 11 - przestrzegac zasady pierwszenstwa
    przechodzenia pieszych w miejscach wyznaczonych ...

    J.

  • 5. Data: 2017-01-20 19:28:54
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    J.F. w

> [...]

    > Ale widze ciekawostke - art 11 - przestrzegac zasady pierwszenstwa
    > przechodzenia pieszych w miejscach wyznaczonych ...

    Zacytujesz z wskazanych linków albo przeprosisz za wprowadzanie w błąd

    --
    'Tom N'

  • 6. Data: 2017-01-20 19:52:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "007" napisał w wiadomości grup
    g.invalid.170120.invalid...
    J.F. w
    0530295

    >Zacytujesz z wskazanych linków albo przeprosisz za wprowadzanie w
    >błąd

    Nie zacytuje, bo to obrazki :)

    J.

  • 7. Data: 2017-01-20 21:13:06
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-01-20 o 19:28, 007 pisze:

    > Zacytujesz z wskazanych linków albo przeprosisz za wprowadzanie w błąd

    Naprawdę przerasta cię samodzielne przeczytanie artykułu 11 ze
    wskazanych linków?
    Jeśli to zbyt dużo do ogarnięcia na jeden raz, to spróbuj wybrać do
    przeczytania tylko art. 11, ust. 2, punkt b.
    I porównaj sobie wtedy to, co tam jest napisane, z fragmentem
    zacytowanym przez J.F.

    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl

  • 8. Data: 2017-01-20 22:02:32
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Akarm w

    > Naprawdę przerasta cię samodzielne przeczytanie artykułu 11 ze
    > wskazanych linków?

    Masz jakieś osobisty uraz do mnie? To moze spotkajmy sie i porozmawiajmy,
    Stac cie na to anonimku? Podaj miejsce i termin...

    > Jeśli to zbyt dużo do ogarnięcia na jeden raz, to spróbuj wybrać do
    > przeczytania tylko art. 11, ust. 2, punkt b.

    Jeśli ogarniesz i zacytujesz w odpowiednim kontekście, to uznam, że nie
    skrewisz i sie na spotkaniu twarz w twarz pojawisz.

    > I porównaj sobie wtedy to, co tam jest napisane, z fragmentem
    > zacytowanym przez J.F.

    No popatrz, Jarek zrezygnował z dyskusji, ale znalazł sie anonimowy
    klakier...

    --
    'Tom N'

  • 9. Data: 2017-01-22 23:30:26
    Od: masti <g...@t...hell>

    J.F. wrote:

    > Ale widze ciekawostke - art 11 - przestrzegac zasady pierwszenstwa
    > przechodzenia pieszych w miejscach wyznaczonych ...

    dalej obowiązuje. ale działa dopiero jak przechodzi

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?