  • 1. Data: 2010-03-29 19:49:32
    Temat: Czy Wam Ford S-max też świszczy?
    Od: "marcan" <m...@o...pl>

    Witam,
    Od strony kierowcy przy prędkościach powyżej kilkudziesięciu km/h słyszę
    świst. Podejrzewam, że to powietrze z charakterystycznego dla Forda S-maxa
    wlotu (wylotu?) powietrza, który wygląda jak skrzela rekina. Czy też tak
    macie? Z prawej strony nic nie słychać. Jakieś inne pomysły? Zaznaczam, że
    nie jest to nieszczelność samochodu (sprawdzałem też przy otwartym oknie).
    Piszę posta bo może to turbina?
    Pozdrawiam
    marcan

  • 2. Data: 2010-03-29 22:31:06
    Temat: Re: Czy Wam Ford S-max też świszczy?
    Od: Przemek V <p...@g...com>

    On 29 Mar, 19:49, "marcan" <m...@o...pl> wrote:
> [...]
    > nie jest to nieszczelność samochodu (sprawdzałem też przy otwartym oknie).

    Nie świszczy. Te skrzela to pic. W niektórych S-Maxach podobno
    świszczy elektryczne wspomaganie kierownicy. W 2.5T jest hydrauliczne
    i jest cicho.