  • 11. Data: 2019-10-07 17:02:18
    Temat: Re: Zabezpieczenie lakieru
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 07.10.2019 o 11:51, Budzik pisze:

    > Po odklejeniu naklejek w miejscach gdzie były naklejki, lakier jest jak
    > nowy, niesamowita jest roznica miedzy miejscami oklejonymi a nie
    Znam gościa, który folie z siedzeń zdjął po 2 latach, bo mu szkoda było
    "niszczyć" siedzenia.
    Jacek

  • 12. Data: 2019-10-07 17:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik p...@g...com ...

    > kupujesz czarne, zamawiasz opcje taxi i wtedy fabrycznie oklejaja
    > ... widzialem taka avensis u tureckich, srodek odpicowali, lakier
    > nowka wiec skrecili z 300 tkm i poszla w dobrej cenie

    Zgłosiłes na policje? :)))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Prawda cierpi od zbyt wielu analiz."

  • 13. Data: 2019-10-07 18:26:15
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > A dlaczego nie zdjąłeś jej chemicznie lub po podgrzaniu?

    chemicznie nie próbowałem (potem jak spisałem lakier na straty to
    próbowałem rozpuszczalnikami to ruszyć z nitro włącznie - bez efektów).
    Podgrzewanie nic nie dawało a pogrzewałem do stadium przypalenia
    włącznie. kruszyła się

  • 14. Data: 2019-10-07 20:40:16
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-10-07 o 18:26, sirapacz pisze:

> [...]
    > próbowałem rozpuszczalnikami to ruszyć z nitro włącznie - bez efektów).
    > Podgrzewanie nic nie dawało a pogrzewałem do stadium przypalenia

    Do zdejmowania naklejek to nie nitro. Stosuje się najczęściej
    rozpuszczalniki na bazie terpentyny lub toluenu. Ale to oczywiście
    zależy od zastosowanego kleju.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 15. Data: 2019-10-07 22:48:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Jacek k...@a...com ...

    > Znam gościa, który folie z siedzeń zdjął po 2 latach, bo mu szkoda
    > było "niszczyć" siedzenia.

    Znam goscia który wypił szklanke wódki duszkiem po czym ja wyrzygał...
    To tak a propos historyjek z dupy :))))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    H. Jackson Brown, Jr.

  • 16. Data: 2019-10-07 23:04:02
    Od: Kubuś Puchatek <k...@k...org>

    W dniu 07.10.2019 o 13:13 sirapacz <n...@s...pl> pisze:

    > zależy jaka folia... ja folię reklamową ze swojego samochodu (która
    > miała być odporna na UV) musiałem zeksrobywać, dzięki czemu tam gdzie
    > była mam lakierowanie.

    UV nie ma tu nic do rzeczy. Ktoś zaoszczędził stówę na materiale i zamiast
    dać folię wylewaną dał jakiegoś najtańszego oracala.

    Kamil