  • 1. Data: 2011-10-30 11:37:26
    Temat: Zainstalowałem podrgrzewane manetki
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Zainstalowałem grzane manetki Oxford Original OF693.

    Fotorelacja z instalacji
    http://moto.arbiter.pl/galeria/podgrzewane.manetki

  • 2. Data: 2011-10-30 12:28:01
    Temat: Odp: Zainstalowałem podrgrzewane manetki
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "Arbiter" dzieli się z maluczkimi SZTUKĄ:

    > Zainstalowałem grzane manetki Oxford Original OF693.
    >
    > Fotorelacja z instalacji
    > http://moto.arbiter.pl/galeria/podgrzewane.manetki

    Pieeeenkne!!! Ileż w tej relacji głębi, ileż emocji, a ta gra światłocieni,
    podteksty, aluzje, ukryte znaczenia... Słowem na Pullitzera z tym;-)

    Pozdrawiam Johnny

  • 3. Data: 2011-10-30 13:00:07
    Temat: Re: Zainstalowałem podrgrzewane manetki
    Od: "marcin" <m...@W...pl>

    Użytkownik "Johnny" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Arbiter" dzieli się z maluczkimi SZTUKĄ:
    > Pieeeenkne!!! Ileż w tej relacji głębi, ileż emocji, a ta gra światłocieni,
    > podteksty, aluzje, ukryte znaczenia... Słowem na Pullitzera z tym;-)

    No z czego rżysz. Ktoś mniej genialny od ciebie sobie kiedyś wygoogla, czegoś się
    nauczy, będzie mu wdzięczny że mu się chciało.
    No ale najlepiej nic nie robić, w nic się nie angażować, i mieć ubaw z tych którzy
    coś robią i się angażują.
    --
    marcin

  • 4. Data: 2011-10-30 14:39:16
    Od: Wojtek <s...@v...pl>

    Arbiter wrote:

    > Zainstalowałem grzane manetki Oxford Original OF693.
    >
    > Fotorelacja z instalacji
    > http://moto.arbiter.pl/galeria/podgrzewane.manetki

    Przeczytam wieczorem bo teraz idę na... rower :D, tak tak, to nie
    pomyłka. A co do tematu to ostatnio naprawiłem swoje podgrzewane manetki
    Daytona - teoretycznie nierozbieralne. Odciąłem kołnierz, dogrzebałem
    się do spirali, uciąłem zaśniedziały kabel i po zdjęciu kawałka izolacji
    owinąłem wokół drutu grzewczego. Następnie na dwa podejścia zakleiłem
    klejem poliuretanowym, przykleiłem z powrotem kołnierz i hula :D.

    Pozdr
    --
    Wojtek Sobociński
    Raz na rowerze, raz na motorze :D

  • 5. Data: 2011-10-30 22:18:39
    Od: ogórek <j...@w...pl>

    W dniu 2011-10-30 14:00, marcin pisze:
> [...]
    nauczy, będzie mu wdzięczny że mu się chciało.
    > No ale najlepiej nic nie robić, w nic się nie angażować, i mieć ubaw z tych którzy

    No ja tez mam w sumie ubaw z takiego jednego "zaangażowanego". Się może
    tak nie przejmuj, bo Ci (tak, z wielkiej litery) żyłka pierdolnie.

  • 6. Data: 2011-10-31 08:10:57
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    W dniu 2011-10-30 12:37, Arbiter pisze:
    > Zainstalowałem grzane manetki Oxford Original OF693.
    >
    > Fotorelacja z instalacji
    > http://moto.arbiter.pl/galeria/podgrzewane.manetki

    Super. Relacja godna pochwały!

    Sam się zabieram za pomysł zamontowania to u mnie w moto, w sumie do
    DL'a to podgrzewane manetki były by w sam raz tym bardziej że sezon
    kończę zwykle wraz z lodem na ulicach a zaczynam po ustąpieniu tegoż :)

    Dlatego uważam że to nie motocykl ale samochód to pojazd sezonowy -
    jeździ się w zimie i podczas bardzo złej pogody a ta jak wiadomo jest w
    mniejszości ;)

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 7. Data: 2011-10-31 09:46:56
    Od: J_K_K <j...@i...fm>

    W dniu 2011-10-31 09:10, The_EaGle pisze:

    > Super. Relacja godna pochwały!

    Popieram.
    A malkontenci niech sami pokażą coś konstruktywnego.

    --
    Pzdr

    JKK

  • 8. Data: 2011-10-31 10:40:52
    Temat: Re: Zainstalowa?em podrgrzewane manetki
    Od: Dman-666 <d...@t...o2.pl>

    Tak se patrze i patrze jak Arbiter nawija makaron na uszy:

    > Zainstalowałem grzane manetki Oxford Original OF693.
    >
    > Fotorelacja z instalacji
    > http://moto.arbiter.pl/galeria/podgrzewane.manetki

    Super. W przyszlym roku sie wprosze do Ciebie na montaz ;-)

    --
    Dman-666
    668.942, 6A13 z bombom LPG

  • 9. Data: 2011-10-31 10:55:52
    Od: falco <m...@w...pl>

    W dniu 2011-10-30 12:37, Arbiter pisze:

    > Fotorelacja z instalacji
    > http://moto.arbiter.pl/galeria/podgrzewane.manetki

    Siema,
    temat na czasie, więc również dołączam się do pochwał za fotorelację,
    "opiniami" malkontentów się nie przejmuj, one były, są i (niestety)
    będą, zwłaszcza w sieci...

    Co do samych Oxfordów, to pozwolę sobie na spam (rzadko to robię na
    Preclu), jeśli ktoś chciałby kupić fabrycznie nowe, z gwarancją
    pochodzące od dużego, polskiego dystrybutora OF693 ORIGINAL lub OF696
    SPORT (sam używam) za 120zł + ewentualna wysyłka lub odbiór u mnie w
    K-J/Wawy, to zapraszam na pryw po szczegóły...
    Ilość ograniczona, bo sporo już poszło na forum Trampkarskim... ;)

    mfalco(małpka)w(kropka)pl

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97

  • 10. Data: 2011-10-31 11:28:31
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-31, falco <m...@w...pl> wrote:

> [...]
    > K-J/Wawy, to zapraszam na pryw po szczegóły...
    > Ilość ograniczona, bo sporo już poszło na forum Trampkarskim... ;)

    Wrocilem godzine temu ze sklepu i kupilem za 170...

    --
    Artur
    ZZR 1200