  • 1. Data: 2011-10-31 10:19:47
    Temat: Kamerka na motocykl pytań kilka.
    Od: ursynek <u...@n...tam.nie.tu.pl>

    Serwus,

    zastanawiam się nad kamerką, która będzie śledzić to co się
    dzieje na drodze - coś w podobie do elektronicznego świadka, nie
    chcę kręcić filmów z serii "Ghost rider".
    Czy ktoś ma zamontowaną, może polecić jakiś model?

    Jak się ma takie nagranie do rozstrzygania winy podczas
    kolizji? Nie zakładam że takową zaliczę, po prostu lubię dmuchać
    na zimne.

    Pozdrawiam
    ursyn

  • 2. Data: 2011-10-31 11:39:05
    Temat: Re: Kamerka na motocykl pytań kilka.
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Mon, 31 Oct 2011 11:19:47 +0100, ursynek
    <u...@n...tam.nie.tu.pl> wrote:

    >zastanawiam się nad kamerką, która będzie śledzić to co się
    >dzieje na drodze - coś w podobie do elektronicznego świadka, nie
    >chcę kręcić filmów z serii "Ghost rider".
    >Czy ktoś ma zamontowaną, może polecić jakiś model?

    na pl.misc.samochody była na ten temat dyskusja i sporo propozycji
    wraz z argumentami. Oczywiście w jednośladzie trzeba jeszcze
    zabezpieczyć urządzenie przed deszczem, ale może wnioski co do jakości
    też będą przydatne.

  • 3. Data: 2011-10-31 12:16:16
    Od: "Yogi\(n\)" <Y...@t...pl>

    Użytkownik "Jarek Andrzejewski" napisał w wiadomości grup
    com...

> [...]
    >wraz z argumentami. Oczywiście w jednośladzie trzeba jeszcze
    >zabezpieczyć urządzenie przed deszczem, ale może wnioski co do jakości

    A uchwyt na smartfona z dobrą kamerką i wodoszczelne opakowanie? U mnie na
    smartfonie igo śmiga aż miło, w tle nagrywanie (za radą mastiego sprzed paru
    tygodni) - tylko kamerka słaba, więc i jakość kiepska. Jak ktoś lubi to w
    interkomie posłucha muzyki i pogada jak ktoś zadzwoni. Jeden sprzęt, jeden
    kabel, jeden uchwyt - tylko nie wiem jak sprawdza się w praktyce, bo nie mam
    jeszcze uchwytu ;-)

    --
    Yogi(n)

  • 4. Data: 2011-10-31 16:11:51
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2011-10-31 11:19, ursynek pisze:
> [...]
    > filmów z serii "Ghost rider".
    > Czy ktoś ma zamontowaną, może polecić jakiś model?

    Zajrzyj na stronę Motoristy, oferują cuś takiego.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800[']/k11rs.
    weFAQ&v=qvj

  • 5. Data: 2011-11-02 07:16:56
    Od: kosasti <k...@t...pl>

    http://gopro.com/cameras/hd-motorsports-hero-camera/

    Jakość ok, wodoodporna obudowa w komplecie i zestaw uchwytów do moto.

    http://www.youtube.com/watch?v=_R7OphRd3O4

    --
    pozdro
    kosa

  • 6. Data: 2011-11-02 08:52:12
    Od: Punge <r...@g...com>

    Ja ostatnio się bawiłem i zrobiłem gwint w kasku na śrubę 3/8", na to
    głowica (w moim przypadku kulowa firmy TRIPO, są tanie), no i na to
    kamera/aparat. Co do ustawień kamery to manual focus lepiej się
    sprawdzi niż AF. A kamera to zależy ile masz kasy :P Ja nagrywałem
    HF10 i Lumix GH1.

  • 7. Data: 2011-11-02 09:03:22
    Od: Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    W dniu 2011-11-02 09:52, Punge pisze:

> [...]
    > kamera/aparat. Co do ustawień kamery to manual focus lepiej się
    > sprawdzi niż AF. A kamera to zależy ile masz kasy :P Ja nagrywałem

    Wkręcasz śrubę w kask?! Pretendujesz do nagrody Darwina?
    Ciekawe rozwiązanie ale brzmi strasznie groźnie. Tylko patrzeć, jak
    wkręcanie śrub zastąpi przyczepianie linki do szyi.

  • 8. Data: 2011-11-02 09:16:05
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 02 Nov 2011 10:03:22 +0100 osobnik zwany Marcin N
    wystukał:

    > Wkręcasz śrubę w kask?! Pretendujesz do nagrody Darwina? Ciekawe
    > rozwiązanie ale brzmi strasznie groźnie. Tylko patrzeć, jak wkręcanie
    > śrub zastąpi przyczepianie linki do szyi.

    to już było. Kaski Bella w latach osiemdziesiątych miały szybę mocowaną
    na blachowkręty :)

    --
    BMW R1100GS '95
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 9. Data: 2011-11-02 09:41:27
    Od: duddits <p...@N...fz6.pl>

    W dniu 02.11.2011 09:52, Punge pisze:
> [...]

    IMHO, najlepszy patent jaki widziałem to dwustronna taśma 3M. Czegoś
    takiego używa w swoich zestawach gopro. Mam taki montaż na swoim kasku i
    prędzej, mam wrażenie kask mi pęknie niż ta "stopka" odleci :) Co
    ciekawe, po podgrzaniu (np. suszarką do włosów) daje się to odkleić i
    przyczepić na nowo. Nie wiem ile razy da się taką sztukę zrobić bez
    znaczącego obniżenia jakości tego połączenia.
    Raz coś takiego wykonałem i nie widzę żeby trzymało się to gorzej.

    --
    [GoMoto.TV]
    Faceci na kanapach

  • 10. Data: 2011-11-02 10:00:49
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-11-02 08:16:56 +0100, kosasti <k...@t...pl> said:

    > http://gopro.com/cameras/hd-motorsports-hero-camera/
    >
    > Jakość ok, wodoodporna obudowa w komplecie i zestaw uchwytów do moto.

    BTW. niedawno właśnie wypuścili wersję 2 - wyższa rozdziałka, większy
    wybór kątów, ponoć lepszy obiektyw, porty mikrofonowy i HDMI,
    akcesorium do streamingu po w wifi. Może warto poczekać, jeśli nawet
    nie na lepszy model, to na spadek cen jedynki.

    de Fresz