  • 1. Data: 2012-08-30 15:33:12
    Temat: Zakaz postoju - zgłupiałem
    Od: "Kierowca Bombowca" <k...@n...invalid>

    Dzień dobry,
    Spotkałem się niedawno z zestawem znaków:

    Zakaz postoju B-35
    a pod nim "W godz. 6-22"
    a pod nim "Do 15 min."

    Czy ja dobrze rozumiem, że jeśli postawiłbym auto na dłużej niż 15 min w
    podanych godzinach, to będzie w porządku?

  • 2. Data: 2012-08-30 17:26:43
    Temat: Re: Zakaz postoju - zgłupiałem
    Od: Lukasz Glebicki <l...@k...spamerow.invalid>

    Kierowca Bombowca wrote:

> [...]
    >
    > Czy ja dobrze rozumiem, że jeśli postawiłbym auto na dłużej niż 15 min w
    > podanych godzinach, to będzie w porządku?

    Chyba nie. Oznaczenia dodatkowe określają Ci kiedy należy się do niego
    stosować oraz jak długo możesz pojazd pozostawić.
    --
    ?ukasz G??bicki mail/rot13:y...@c...cy PLD/Linux Team
    gg:246267 Linux Registered User #318551 blekot:{irc,skype}

  • 3. Data: 2012-08-30 18:46:11
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Kierowca Bombowca" <k...@n...invalid> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy ja dobrze rozumiem, że jeśli postawiłbym auto na dłużej niż 15 min w
    > podanych godzinach, to będzie w porządku?

    Dobrze kombinujesz tylko jak wystać te wymagane zabronione 15 minut? ;-)
    Jeśli ktoś ma szczęście to problem nie istnieje.

    neelix

  • 4. Data: 2012-08-30 19:53:57
    Od: "Kierowca Bombowca" <k...@n...invalid>

    Użytkownik "Lukasz Glebicki" <l...@k...spamerow.invalid>
    napisał w wiadomości news:503f8634$1@news.home.net.pl...
    > Chyba nie. Oznaczenia dodatkowe określają Ci kiedy należy się do niego
    > stosować oraz jak długo możesz pojazd pozostawić.

    Czyli inaczej: zakaz obowiązuje w godzinach 6-22 i (oraz) powyżej 15 minut?
    No to OK :)
    Thx,