  • 1. Data: 2012-08-30 20:32:57
    Temat: Tabliczka z imieniem ....
    Od: Clawfinger <m...@o...com>

    Witam :-)
    Od jakiegoś czasu obserwuję wzmożony wysyp osobówek z umieszczoną za
    szybą (przednia, boczna, tylna) tabliczką z imieniem. Czy ja coś
    przegapiłem, czy to jakaś nowa świecka tradycja "chłopców z
    przedmieścia" ?? ... A może chodzi o wabienie przydrożnych panienek na
    zajebiste imię (ciekawe, które działa najlepiej). W zasadzie ch** mnie
    obchodzi czy kierownik starego Lanosa ma na imię Władek, Wiesiek czy
    może Kazik. No ale może ja się nie znam :-)
    Z wyrazami szacunku
    +--------+
    | WOJtek |
    +--------+

  • 2. Data: 2012-08-30 20:37:18
    Temat: Re: Tabliczka z imieniem ....
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-08-30 20:32, Clawfinger pisze:

    > może ja się nie znam :-)

    Nie znasz się. O ile tabliczka ta wisi na aucie z CB - jest miło.

    Faktem jest, że tabliczki są teraz nowym "BABY ON BOARD" ... już
    nie ma znaczenia, że bachor jedzie, wszyscy muszą wiedzieć nie
    tylko, że spłodziłeś ale i jakie imię nadałeś.

    A tego nie rozumiem.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 3. Data: 2012-08-30 20:45:21
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2012-08-30 20:32, Clawfinger pisze:
    > [...] W zasadzie ch** mnie
    > obchodzi [...]
    No i może niech tak pozostanie... ;-)

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 4. Data: 2012-08-30 21:41:26
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Clawfinger" <m...@o...com> napisał w wiadomości grup
    .pl...
> [...]
    > działa najlepiej). W zasadzie ch** mnie obchodzi czy kierownik starego
    > Lanosa ma na imię Władek, Wiesiek czy może Kazik. No ale może ja się nie

    Głupolom spodobały się tirowskie maniery, to je naśladują.
    Każdy ma takich idoli, na jakich go stać.

  • 5. Data: 2012-08-30 23:03:03
    Od: megrims <m...@i...pl>

> [...]
    >
    > Faktem jest, że tabliczki są teraz nowym "BABY ON BOARD" ... już nie ma
    > znaczenia, że bachor jedzie, wszyscy muszą wiedzieć nie tylko, że

    To nie dowodzi, że spłodził. Może tylko dał się wrobić i wpisać
    do aktu urodzenia w rubryce 5. Imię (imiona) i nazwisko rodowe (ojca).

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 6. Data: 2012-08-30 23:20:30
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-08-30 23:03, megrims pisze:

    > To nie dowodzi, że spłodził. Może tylko dał się wrobić i wpisać
    > do aktu urodzenia w rubryce 5. Imię (imiona) i nazwisko rodowe
    > (ojca).

    Meeeegrims :),, Twoje traumy albo przeżycia mi koło wacka latają :D

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 7. Data: 2012-08-30 23:29:23
    Od: megrims <m...@i...pl>

    > Meeeegrims :),, Twoje traumy albo przeżycia mi koło wacka latają :D

    Moje dzieciaki to akurat skóra zdarta - ja nie mam z tym problemów.
    Ale statystyki są bezlitosne.

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 8. Data: 2012-08-30 23:56:35
    Od: ToMasz <a...@p...fm>

    W dniu 30.08.2012 20:37, "Rafał \"SP\" Gil" pisze:

> [...]
    >
    > Faktem jest, że tabliczki są teraz nowym "BABY ON BOARD" ... już nie ma
    > znaczenia, że bachor jedzie, wszyscy muszą wiedzieć nie tylko, że
    nie nie.
    tabliczka "dziecko w samochodzie" ma za zadanie poinformować innych
    użytkowników drogi, że z nienacka przez okno może wylecieć pluszak....

    ToMasz

  • 9. Data: 2012-08-31 00:14:01
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello ToMasz,

    Thursday, August 30, 2012, 11:56:35 PM, you wrote:

    > nie nie.
    > tabliczka "dziecko w samochodzie" ma za zadanie poinformować innych
    > użytkowników drogi, że z nienacka przez okno może wylecieć pluszak....

    A co to ten "nienacek"?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 10. Data: 2012-08-31 01:35:04
    Od: "Mari@" <m...@w...op.pl>

    W dniu 2012-08-30 23:56, ToMasz pisze:

    > nie nie.
    > tabliczka "dziecko w samochodzie" ma za zadanie poinformować innych
    > użytkowników drogi, że z nienacka przez okno może wylecieć pluszak....
    *** Pieluszka ...

    --
    +-- "Mari@" & "BrownSugar" - GSX 1100F --+
    + Slow Rider & Road Lamer MC President +