  • 21. Data: 2014-02-06 00:40:04
    Temat: Re: Zapis z najtańszego rejestratora trasy na rynku
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik anacron a...@a...pl ...

    > Wystarczył do obalenia dwóch pomiarów Iskrą, czekam na wezwanie z
    > lasera. :)

    Na podstawie predkosci wyliczonej z czasu przejechania miedzy dwoma
    słupkami?

  • 22. Data: 2014-02-06 00:44:11
    Temat: Re: Zapis z najtańszego rejestratora trasy na rynku (noc)
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2014-02-05 22:30, k...@g...com pisze:
    > To z Twojego rejestratora te filmiki? Trzeba przyznać że lepsze. Ile kosztowała
    Twoja kamera?
    ~105$ z przesyłką

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 23. Data: 2014-02-06 00:53:15
    Od: BartekK <s...@d...org>

    > Porównujesz rejestrator za 60 zł z przesyłką do takiego za 600
    No nie 600, ledwo połowę tego. Lepiej wydać 300 i w razie czego mieć nr
    rejestracyjne, niż wydać 60 i mieć tylko dowód, że to "ktoś" a nie ufo.
    Dla mnie jakość tego za 60zł - to wyrzucone pieniądze, chyba że ktoś
    wie, że jeździ tylko w dzień, najlepiej słoneczny (ale nie pod słońce).

    > A teraz poważniej, po co mi dvr? Po to aby nikt mi nie powiedział, że
    > nie miałem zielonego, do tego aby nikt mi nie wmówił, że to ja wjechałem
    > w niego (podczas gdy to on cofał na skrzyżowaniu) lub do tego, aby żaden
    > milicjant z gównem w reku nie wmówił, że ta cyferka, która mu się
    > wyświetliła to moja prędkość. Tu ten najtańszy się sprawdza, a jak
    > pisałem nie martwię się, że mi ktoś szybę wybije. Wyjmować i wkładać non
    > stop jakoś mi się nie chce.
    Swoją drogą - nie masz w nim problemu "skaczącego" obrazu? Wszystkie te
    tanie, które macałem - miały jakiś taki dziadowski kodek (chyba mjpeg,
    każda klatka oddzielnym jpegiem, z ogromną kompresją) z fps "jak się
    uda", tak że wyświetlanie tego na PC ze stałym fps powodowało co ileśtam
    klatek - klatki zgubione/przeskakujące

    Ja swoich DVR też nie wyjmuje - są przyklejone na stałe, z zewnątrz
    praktycznie tego nie widać (przy lusterku albo z tyłu - za głową
    kierowcy). A jak ukradną - to jest AC.

    I co do wartości udowadniania - przed sądem "wszystko co są uzna za
    dowód, może być dowodem", więc lepsze coś niż nic, tylko obawiałbym się,
    że jednak w tej kamerce może się okazać, że myślimy że wszystko mamy.. a
    nic nie mamy, bo np kamerkę słońce/światła auta/oświetlenie uliczne
    oślepiało. Albo ze względu na marny obraz (w nocy) - nie widać żadnych
    elementów charakterystycznych przy drodze, więc się nie da oszacować
    prędkości.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 24. Data: 2014-02-06 00:54:58
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2014-02-06 00:40, Budzik pisze:
    > Użytkownik anacron a...@a...pl ...

    > Na podstawie predkosci wyliczonej z czasu przejechania miedzy dwoma
    > słupkami?

    Tylko zaobserwuj na tej kamerce w nocy słupki ;)

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 25. Data: 2014-02-06 01:40:35
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 06.02.2014 00:40, Budzik pisze:

    > Na podstawie predkosci wyliczonej z czasu przejechania miedzy dwoma
    > słupkami?

    Słupki są co 100m, trochę sporo. U mnie biegły szukał punktów
    charakterystycznych najbliżej siebie w danym miejscu i poklatkowo
    sprawdzał. Potem wyliczał prędkość "średnią" dla mniejszych odcinków i
    podał, że tu atu było między tyle a tyle dalej między tyle a tyle etc.
    Kawał dobrej roboty zrobił.

    --
    anacron
    aba/

  • 26. Data: 2014-02-06 01:41:11
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik BartekK s...@d...org ...

    > ~105$ z przesyłką

    Mozesz podac linka?
    Co i gdzie kupowałes?

  • 27. Data: 2014-02-06 01:49:41
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2014-02-06 01:41, Budzik pisze:
    > Użytkownik BartekK s...@d...org ...

    > Mozesz podac linka?
    > Co i gdzie kupowałes?

    http://www.foxoffer.com/shadow-recorder-gt550ws-1080
    p-car-dash-camcorder-p-571.html
    GT550W (WS = z gps, droższa o kilka dolarów).

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 28. Data: 2014-02-06 07:59:21
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2014-02-06 00:44, *BartekK* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:
    > ~105$ z przesyłką

    Boże...
    http://www.youtube.com/watch?v=VJJZqhS_n0Q
    160zł z przesyłką :)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 29. Data: 2014-02-06 08:20:30
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2014-02-06 07:59, Mirek Ptak pisze:
    > Dnia 2014-02-06 00:44, *BartekK* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
> [...]
    No widzisz (i autor wątku). Jeszcze taniej niż to co pokazywałem, a
    różnica jakości jest nieporównywalna.
    http://dashcamtalk.com/ - dobra strona o przeróżnych kamerkach, w miarę
    aktualna co do modeli i cen...

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 30. Data: 2014-02-06 08:34:58
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2014-02-06 08:20, *BartekK* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > No widzisz (i autor wątku). Jeszcze taniej niż to co pokazywałem, a
    > różnica jakości jest nieporównywalna.
    > http://dashcamtalk.com/ - dobra strona o przeróżnych kamerkach, w miarę
    > aktualna co do modeli i cen...

    Swoją kupiłem po przeczytaniu wątku tutaj kilka tygodni temu :)
    http://www.ebay.pl/itm/310752336819?ssPageName=STRK:
    MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649