  • 31. Data: 2014-02-06 09:18:34
    Temat: Re: Zapis z najtańszego rejestratora trasy na rynku (noc)
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Wed, 05 Feb 2014 23:55:09 +0100, AL napisał(a):

    > Zadna z w/w kamer nigdy nie jest demontowana z auta. Wlacza sie
    > automatycznie po przekreceniu kluczyka - sa bezobslugowe.

    Słuchaj, a od kamerki nie trzeba ciągnąć jakiegoś kabelka do zasilania?
    Pytam poważnie. Kuźwa, z kamerką byśmy robili naprawę z OC sprawcy, a tak
    poszło z naszego AC.

    --
    Franc

  • 32. Data: 2014-02-06 09:35:09
    Od: Kapibara <x...@y...zzz>

    Dnia Thu, 6 Feb 2014 09:18:34 +0100, Franc napisał(a):

    > Słuchaj, a od kamerki nie trzeba ciągnąć jakiegoś kabelka do zasilania?
    > Pytam poważnie. Kuźwa, z kamerką byśmy robili naprawę z OC sprawcy, a tak
    > poszło z naszego AC.

    Trzeba (choć teoretycznie można korzystać z zasilania z wbudowanej
    baterii). Do tych kamerek dodają zazwyczaj ładowarkę z długim kablem. Ja
    sobie poprowadziłem kabel w przednim słupku przy szybie i przy podsufitce,
    tak więc kabel jest ładnie schowany.

  • 33. Data: 2014-02-06 09:38:36
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Thu, 6 Feb 2014 09:35:09 +0100, Kapibara napisał(a):

> [...]
    > sobie poprowadziłem kabel w przednim słupku przy szybie i przy podsufitce,

    OK, podłączenie do zapalniczki?

    --
    Franc

  • 34. Data: 2014-02-06 09:40:37
    Od: Kapibara <x...@y...zzz>

    Dnia Thu, 6 Feb 2014 09:38:36 +0100, Franc napisał(a):

    > OK, podłączenie do zapalniczki?

    Tak.

  • 35. Data: 2014-02-06 11:39:12
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-02-06 09:18, Franc wrote:

    > Słuchaj, a od kamerki nie trzeba ciągnąć jakiegoś kabelka do zasilania?
    > Pytam poważnie. Kuźwa, z kamerką byśmy robili naprawę z OC sprawcy, a tak
    > poszło z naszego AC.

    trzeba - ale co to za poprem doprowadzic do niej np. w slupku bocznym,
    podsufitce.
    Producenci wraz z kamerka sprzedaja kabel do zasilania z gniazdka
    zapalniczki dlugosci 2-3m.

  • 36. Data: 2014-02-06 21:56:41
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 05 Feb 2014 22:44:05 +0100, anacron <a...@a...pl>
    wrote:

    >A teraz poważniej, po co mi dvr? Po to aby nikt mi nie powiedział, że
    >nie miałem zielonego

    Jakoś się nie sprawdził przy Twoim wypadku. Tak , wiem, akurat się
    zawiesił.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 37. Data: 2014-02-06 22:00:17
    Temat: Re: Zapis z najtańszego rejestratora trasy na rynku
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik anacron a...@a...pl ...

    > Słupki są co 100m, trochę sporo.

    Dlaczego?Chyba dobrze, bo błąd obliczen bedzie minimalny.

  • 38. Data: 2014-02-08 10:24:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 05 Feb 2014 18:58:56 +0100, anacron napisał(a):
    > http://www.youtube.com/watch?v=bvsJiKLfToI
    > Jakiś no-name, w sumie z przesyłką kosztował mniej niż 60 zł. Jakość
    > materiału nie powala, ale zaletą takiego jest to, że nikt raczej nie
    > wybije nam szyby, aby go nam ukraść. Uważam także, że do celów do jakich
    > jest potrzebny jakość jest w zupełności wystarczająca.
    >
    > Wrzucam, bo kilka osób pisało do mnie e-maile z pytaniami o rejestrator.

    neonet w gazetce ma lark free cam 1.0 za 100zl.

    Tak swoja droga to ciagle mi chodzi po glowie aby smartfona zaprzac do
    tego. Niech nagrywa, nawiguje i muzyczke gra ...

    J.

  • 39. Data: 2014-02-08 10:36:05
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2014-02-08 10:24, J.F. pisze:

    > neonet w gazetce ma lark free cam 1.0 za 100zl.
    >
    > Tak swoja droga to ciagle mi chodzi po glowie aby smartfona zaprzac do
    > tego. Niech nagrywa, nawiguje i muzyczke gra ...

    Ta... i jeszcze przednia kamera niech robi za lusterko martwego pola :)
    Też tak próbowałem. Rozgrzewa się do czerwoności :) (co prawda marny
    tablet). Nie zasilisz go (albo z wielkim trudem), aby równoważyć takie
    obciążenie.

    Zauważyłem, że ogromna większość tych filmików pokazuje, że rejestratory
    mają dość wąski kąt patrzenia. Na moje oko coś rzędu 90°. Doprawdy?
    Trochę cienko... Nie nagrasz gościa, który z prawego pasa nie widział
    Cię w lusterku i przemodelował Ci prawy przedni błotnik.
    Nie mam go teraz pod ręką, bo synowi w prezencie kupowałem w 2011, ale
    kąt miał ok 150°. Na bokach ekranu linie pionowe były obrzydliwie
    wykrzywione.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 40. Data: 2014-02-08 12:37:03
    Od: p0li <p...@t...net>

    T->Dnia 2014-02-08 10:24:00 niejaki J.F. napisał:
    > Tak swoja droga to ciagle mi chodzi po glowie aby smartfona zaprzac do
    > tego. Niech nagrywa, nawiguje i muzyczke gra ...

    a to nie ma co myśleć tylko tak zrobić
    ja to ogarniam nokią N8 - jest i dvr ze śladem
    jest i nawigcja
    muzyczka czy audiobuki też pociągnie
    aparat 12Mpix z optyka zeissa jest "troszkę" lepszy od chińskich plastików
    z ładowaniem nie ma problemu
    a jak wysiadasz zabierasz tel ze sobą

    jest pewien minus - w nocy jet tak se

    --