  • 1. Data: 2014-02-04 11:53:13
    Temat: Czarne i30...
    Od: anacron <a...@a...pl>

    Na stacji podchodzi do mnie człowiek i zaczyna, ...to Pan jest od tych
    radarów? Chwilę później pokazuje mi swojego takiego samego i30 z
    numerami różniącymi się tylko zamienionymi w kolejności dwoma cyferkami.
    Dowiaduję się też, że go puścili po pomiarze Iskrą w jednym mieście,
    argumentując, że nie będę mu fundowali kolejnych 2 lat w sądzie...
    Dopiero później w YT zobaczył wywiad ze mną i moją i30 w tle. Świat jest
    mały, Polska w szczególności. Numery obydwaj mamy z tego samego leasingu.

    Wniosek? Wszyscy przesiadamy się do czarnych i30 ;)

    --
    anacron
    aba/

  • 2. Data: 2014-02-04 12:11:35
    Temat: Re: Czarne i30...
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Tue, 04 Feb 2014 11:53:13 +0100, anacron napisał(a):

    > Wniosek? Wszyscy przesiadamy się do czarnych i30 ;)
    Po Twoich opisach przygód w ASO to ja dziękuję uprzejmie.
    Jeden leasing próbował mnie namówić na i40 (bo mają jakieś super upusty od
    cen) ale nie dałem się.

    --
    Franc

  • 3. Data: 2014-02-04 12:30:44
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Tue, 04 Feb 2014 11:53:13 +0100, anacron napisał(a):

    > Na stacji podchodzi do mnie człowiek i zaczyna,

    I co? Wystroiłeś mu antenę?

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 4. Data: 2014-02-04 16:32:56
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 4 Feb 2014 12:30:44 +0100, "P.B." <p...@w...pl> wrote:

    >I co? Wystroiłeś mu antenę?

    Wyciągnął najpierw z rowu.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 5. Data: 2014-02-04 16:38:49
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-02-04, anacron <a...@a...pl> wrote:
> [...]
    > mały, Polska w szczególności. Numery obydwaj mamy z tego samego leasingu.

    Autografu nie chcial?

    > Wniosek? Wszyscy przesiadamy się do czarnych i30 ;)

    Gorzej jak zmienisz samochod to bedziemy znowu musieli sie przesiadac
    do takiego samego by byc bezpiecznym i nie bac sie policji/gitd :-(

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 6. Data: 2014-02-04 16:44:38
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 04.02.2014 16:38, AZ pisze:
    > Gorzej jak zmienisz samochod to bedziemy znowu musieli sie przesiadac
    > do takiego samego by byc bezpiecznym i nie bac sie policji/gitd :-(

    No to jest wada ;)

    --
    anacron
    aba/

  • 7. Data: 2014-02-04 16:51:02
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    > Autografu nie chcial?

    > Gorzej jak zmienisz samochod to bedziemy znowu musieli sie przesiadac
    > do takiego samego by byc bezpiecznym i nie bac sie policji/gitd :-(

    kup coś co niema dwumasy, fapa itp. błagam...

    :)

    ToMasz

  • 8. Data: 2014-02-04 16:55:18
    Od: Wayne Schlegel <m...@c...cn>

    Dnia 2014-02-04 16:51, Użytkownik - ToMasz napisał::

    > kup coś co niema dwumasy, fapa itp. błagam...
    >
    > :)
    >
    > ToMasz

    :-)

  • 9. Data: 2014-02-04 18:11:54
    Od: "Bugatti" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Wayne Schlegel" napisał w wiadomości:

> [...]

    PKS, MPK, PKP ;-)

    > :-)

    Pozdr.

    Bugatti

  • 10. Data: 2014-02-04 23:00:18
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik anacron a...@a...pl ...

    > No to jest wada ;)

    Bedzie jak z głosna tutaj sprawą samochodów dla egzaminatorów.
    anacron kupi samochód za 1zł tylko dlatego, ze diler bedzie liczył na
    potencjalnych klientów "ktorzy kupują to samo co on".