  • 1. Data: 2009-03-20 21:22:00
    Temat: Zapomniałem hasła pomocy ???
    Od: "Cyki" <k...@t...net>

    Witam mam taki problem zapomniałem hasła klawisze Ctrl+alt+del nic nie daja
    nie moge sie zalogowac przez administratora pomoze ktos bo mam tam bardzo
    wazne danie noi oczywiscie jestem włascicielem laptopa nie jest kradziony
    poprostu nie było mnie pare miesciecy w Polsce i zapomialem hasła :(( da sie
    cos zrobic by nie formatować

  • 2. Data: 2009-03-20 21:36:51
    Temat: Re: Zapomniałem hasła pomocy ???
    Od: vcore <mail*TNIJ*@vcore.pl>

    Cyki pisze:
> [...]
    > poprostu nie było mnie pare miesciecy w Polsce i zapomialem hasła :(( da sie

    Jeśli masz win XP z SP1 lub bez (nie jestem pewien czy z SP2 działa),
    mozna to obejsc - przechodzisz do trybu awaryjnego i automatycznie
    loguje cie jako administratora, wtedy możesz przejśc do panelu
    sterowania >> Konta użytkowników i poprostu usunąc hasło dla danego
    użytkownika

    Jeśli sie nie powiedzie to możesz skorzystać z tego
    http://ophcrack.sourceforge.net/ - jednak osobiscie nie używałem więc
    niewiem czy działa na 100%

  • 3. Data: 2009-03-20 22:04:24
    Od: "BETON" <b...@m...pl>

    Użytkownik "Cyki" <k...@t...net> napisał w wiadomości
> [...]
    > poprostu nie było mnie pare miesciecy w Polsce i zapomialem hasła :(( da sie

    ważne danie powiadasz....
    Da sie ale nie na tej grupie

  • 4. Data: 2009-03-20 22:21:35
    Od: "G Nowak" <g...@g...usun.kom.zostaw.com>

    Uzyj Google Luke!
    Np. tak twoj_system password reset tool download

    --
    pozdr

  • 5. Data: 2009-03-20 23:45:31
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Cyki" napisał:

    > Witam mam taki problem zapomniałem hasła klawisze Ctrl+alt+del
    > nic nie daja nie moge sie zalogowac przez administratora [...]
    > da sie cos zrobic by nie formatować

    No i co, koleżanko (?) "martae", nadal mamy udawać, że nie widzimy tej kupy
    na podłodze w kuchni? To sraluch znowu przylazł i posadził drugą. Brak
    reakcji sprawi, że zdefekuje po raz trzeci, czwarty i n-ty, a inni pomyślą,
    że skoro tyle tu fekalii, to może faktycznie jest to kibel?
    A do wątkotwórcy-recydywisty: FUT gdzie trzeba.

    JoteR

  • 6. Data: 2009-03-22 06:39:23
    Od: "Paw" <...@h...ru>

> [...]
    > kradziony poprostu nie było mnie pare miesciecy w Polsce i zapomialem
    > hasła :(( da sie cos zrobic by nie formatować

    tu jest podobny temat:

    http://www.lmgtfy.com/?q=zapomnia%C5%82em+has%C5%82a
    +windows+xp

  • 7. Data: 2009-03-22 09:02:28
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Cyki napisał(a):

> [...]
    > poprostu nie było mnie pare miesciecy w Polsce i zapomialem hasła :(( da sie

    Sprzetowo to chyba mlotek i dluto ;) Kojarze, ze byl kiedys taki
    przypadek w ministerstwie sprawiedliwosci bodajze ;)

    j.

    --
    "Można wysnuć wniosek, że przyszłością gier są małe opalizujące krążki -
    płyty kompaktowe. Głównym tego powodem jest nieopłacalność skopiowania