  • 1. Data: 2009-03-21 06:08:07
    Temat: Czym myć ekran w laptopie?
    Od: "123" <z...@z...com>

    Witam i proszę o radę czym należy myć ekran w laptopie.
    Czy bywają różnego rodzaju ekrany, co mogłoby wpływać
    na to czym je myć?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-03-21 12:48:59
    Temat: Re: Czym myć ekran w laptopie?
    Od: Chichotek <z...@y...cy>

    Był 21 marzec (sobota) gdy o godz. 7:08 *123* napisał(a):

    > Witam i proszę o radę czym należy myć ekran w laptopie.
    > Czy bywają różnego rodzaju ekrany, co mogłoby wpływać
    > na to czym je myć?

    Pianka do ekranów LCD i ściereczka z mikrofibry.

    --
    Pozdrawiam, Chichotek
    P5Q Pro, E8400@Scythe Ninja, Szafir HD4870 512MB, 2x2GB A-Data Vitesta 800+,

  • 3. Data: 2009-03-22 09:03:44
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Chichotek napisał(a):

    > Pianka do ekranów LCD i ściereczka z mikrofibry.

    Hmm... Moim zdaniem albo detergent albo mikrofibra. Nigdy nie na raz. No
    chyba, ze taka scieraczka z mikrofibra ma tyle wspolnego co na etykietce
    napisano.

    j.

    --
    "Można wysnuć wniosek, że przyszłością gier są małe opalizujące krążki -
    płyty kompaktowe. Głównym tego powodem jest nieopłacalność skopiowania

  • 4. Data: 2009-03-22 16:08:24
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    januszek pisze:

    > Hmm... Moim zdaniem albo detergent albo mikrofibra. Nigdy nie na raz. No
    > chyba, ze taka scieraczka z mikrofibra ma tyle wspolnego co na etykietce
    > napisano.

    Tylko mydło, mormalne mydło.
    Nie odpycha pyłków prosto na twarz tak jak coś antystatycznego.

    --
    animka

  • 5. Data: 2009-03-23 09:30:58
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    animka napisał(a):

    > Tylko mydło, mormalne mydło.
    > Nie odpycha pyłków prosto na twarz tak jak coś antystatycznego.

    Tak ale pod warunkiem, że będzie to rozpuszczone w wodzie szare mydło a
    nie jakaś mieszanina wielu substancji zapachowych i barwnikow ;) To do
    wersji bez mikrofibry. Z mikrofibrą wystarczy tylko trochę wody.

    j.

  • 6. Data: 2009-03-24 19:21:15
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    januszek pisze:

    > Tak ale pod warunkiem, że będzie to rozpuszczone w wodzie szare mydło a
    > nie jakaś mieszanina wielu substancji zapachowych i barwnikow ;) To do
    > wersji bez mikrofibry. Z mikrofibrą wystarczy tylko trochę wody.

    Ja myję szmatką do kurzu namydloną mydłem dziecinnym (Bobas) . To mydło
    nie ma subdtancji zapachowych i barwników.

    --
    animka