  • 161. Data: 2012-07-26 18:04:32
    Temat: Re: Wam wszytskim odbilo z tym Lispem :)
    Od: Piotr Chamera <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-07-26 17:41, Adam Przybyla pisze:

    > ... tz jak zmienisz zadanie, to rozwiazanie jest takie jak podales:

    Po prostu postawiliśmy sobie różne zadania ;-) ja chciałem tylko
    czegoś w miarę równoważnego temu konkretnemu wystąpieniu let*
    a nie let* w ogólności.

  • 162. Data: 2012-07-26 20:41:57
    Temat: Re: Zapytanie
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    W dniu 2012-07-24 17:12, Jordan Szubert pisze:

    > powtórne małżeństwo będzie po prostu drugim rekordem w tabeli

    Ostatecznym testem programu będzie wpisanie w system
    fabuły "mody na sukces".

    pzdr
    bartekltg

  • 163. Data: 2012-07-26 21:28:41
    Od: PK <k...@n...pl>

    On 2012-07-25, Andrzej Jarzabek <a...@g...com> wrote:
    > Poddaję się - nie mam pojęcia jakie są średnie zarobki ani w jednym, ani

    Szewc: w dużym mieście jakieś 50zł/h. Dużo więcej, jeśli sam robi
    buty lub podejmuje się trudnych napraw. Jeszcze więcej, jeśli robi także
    na zlecenie jakiejś firmy obuwniczej (tzn. trafiają do niego zwroty
    z gwarancji). Dobrze rozreklamowany szewc pracuje tyle, ile ma ochotę
    (tzn. ma nadmiar zleceń). Płaci niskie podatki.

    Przeciętny aktor (w miejscu zatrudnienia, tzn. teatrze) zarabia
    jakieś 1500-2000 zł. Ci dobrze wyglądający i z dużych miast dorabiają
    jakieś drugie tyle jako statyści i w reklamach.
    Oczywiście zupełnie inną sytuację mają aktorzy znani i serialowi, ale
    to jest pewnie ze 200 osób w naszym 40-milionowym kraju.

    > w drugim przypadku. Na czuja by mi się wydawało, że aktor w jakimś
    > teatrze czy grający nawet drugoplanową postać w tasiemcowym serialu TV

    W teatrach zarabia się fatalnie. Oczywiście nie mówię o tych kilku
    Stuhrach i Englertach, tylko o tysiącach Kowalskich w jakichś teatrach
    w Pile, Sanoku itp.
    Podobna sytuacja w filmach (tylko zarobki są nieregularne).
    Najlepszą kasę robi się w serialach.

    > nie zarabia szczególnie tragicznie. Ktoś, kto na codzień pracuje jako
    > kelner i chodzi na przesłuchania, żeby raz na ileś miesięcy zagrać w
    > reklamie maści na hemoroidy nie jest dla mnie aktorem, tylko kelnerem.

    Mówiąc "aktor" myślę: absolwent szkoły teatralnej (niekoniecznie
    wyższej).

    pozdrawiam,
    PK

  • 164. Data: 2012-07-26 22:11:55
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com>

    On 26/07/2012 13:49, Przemek O wrote:

    > amerykańskiej średniej? To tak nie za mocna znajomość :)

    Nie wiem jaki tam mają program. Napisane jest 'pre calculus', co chyba
    odpowiada naszemu podstawowemu programowi liceum?

  • 165. Data: 2012-07-26 22:49:22
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com>

    On 26/07/2012 12:17, AK wrote:

    > Mnie świnka minęła, a Tobie Lisp nie :)
    > Fakt, że cieżko dobrać lekarstwo na fanatyzm (dys)funkcyjny.

    Żeby wiedzieć, co mi minęło a co nie minęło, najpierw musiałbyś umieć
    czytać ze zrozumieniem.

  • 166. Data: 2012-07-27 12:02:26
    Od: "AK" <n...@n...com>

    Użytkownik "Andrzej Jarzabek" <a...@g...com> napisał:

    > Żeby wiedzieć, co mi minęło a co nie minęło, najpierw musiałbyś umieć czytać ze
    zrozumieniem.

    Umiem czytac ze zrozumieniem tylko to co jest _rozumnie_ napisane.
    Fakt: belkotu/nowomowy/mantry czy growlingu fanatykow nie rozumiem :(

    AK

  • 167. Data: 2012-07-27 12:43:09
    Od: Piotr M Kuć <k...@n...invalid>

    W artykule <jusagm$m1t$1@inews.gazeta.pl> Andrzej Jarzabek napisal(a):

    > Żeby wiedzieć, co mi minęło a co nie minęło, najpierw musiałbyś umieć
    > czytać ze zrozumieniem.

    Panowie, trochę samokontroli, nie schodźmy do tej ligi.

    --
    Pozdrawiam, Piotr.Kuc-(szympans)-kuciak.net
    Piotr M Kuć

  • 168. Data: 2012-07-27 22:01:29
    Temat: Re: [OT] system kształcenia [BYŁO: zapytanie]
    Od: "slawek" <s...@h...pl>

    Użytkownik "AK" <n...@n...com> napisał w wiadomości grup
    > Co Ty Andrzeju tu solisz ?.
    > Kompilowalem przyklady z Wirtha na Odrze, kompilowalem MS Pascalem

    Ba! Przyjemność czytania w/w książki polegała na tym, że można było potem
    usiąść i samemu napisać... a NIE PRZEPISYWAĆ!

  • 169. Data: 2012-07-28 01:02:06
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com>

    On 27/07/2012 11:02, AK wrote:

    > Umiem czytac ze zrozumieniem tylko to co jest _rozumnie_ napisane.
    > Fakt: belkotu/nowomowy/mantry czy growlingu fanatykow nie rozumiem :(

    No to proszę bardzo, zacytuj ten bełkot czy growling, którego co prawda
    nie zrozumiałeś, ale w jakiś sposób wywnioskowałeś z niego, że jestem
    fanatykiem Lispa.

  • 170. Data: 2012-07-28 21:12:53
    Od: Marek Borowski <m...@...borowski.com>

    On 26-07-2012 10:20, Edek Pienkowski wrote:

> [...]
    > było, jeżeli zajęcia mają twarde wymagania wstępne, prowadzący może Ci
    > to wyperswadować, jeżeli ich nie masz, ale do meritum:
    >
    > nie potrzeba znać jakiejkolwiek matematyki, żeby uczyć się programowania.
    > Nie potrzeba znać AVL, żeby nauczyc się PHP. Zwłaszcza, że można zajrzeć
    > na wikipedię, jak już się zrozumie podstawy potrzebne do AVL, nie na odwrót.
    > To że Ty się uczyłeś z tej książki, to dobrze świadczy (chyba, nie czytałem),
    > ale naprawdę, dzisiaj nie trzeba ładować się w te same koleiny.
    >
    > Pitolenie o poszerzaniu horyzontów mnie tylko rozbawi, z góry ostrzegam.

    A pitolenie o poziomie ? Wybacz ale widze roznice pomiedzy absolwetem
    porzadnego wydzialu politechniki/uniwersytetu a absolwentem dowolnej
    zawodowki szumnie nazywanych prywatna szkola wyzsza bez matematyki oraz
    innych "trudnych" i "nieprzydatnych" przedmiotow.

    Pozdrawiam

    Marek