  • 71. Data: 2023-12-25 17:37:17
    Temat: Re: Zasada niezachowania
    Od: a a <m...@g...com>

    On Saturday 16 December 2023 at 17:11:01 UTC+1, heby wrote:
    > Cześć.
    >
    > Ktoś ma pojęcie co to:
    >
    > https://interestingengineering.com/innovation/first-
    ai-nonrotational-power-cop28

    > https://www.chip.pl/2023/12/elektromagnetyczny-gener
    ator-pradu-korea-poludniowa

    > https://www.youtube.com/watch?v=SLJH8Ad2b44
    >
    > https://www.semp.or.kr/en
    >
    > ?
    >
    > Bo mi to wygląda na hidusa w klapkach z prądnicą podpiętą pod silnik,
    > tylko przeskalowane do skali korporacyjnej.
    >
    > To jakaś nowa jakość w dziedzinie free energy?

    Ja od lat grzeję dom darmową energią, oświetlam darmową energią, ładuję elektryka
    darmową energią
    i każdemu polecam.

    To żadna tajemnica.
    Wystarczy się wyprowadzić do Afryki

  • 72. Data: 2023-12-25 19:22:26
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Ja od lat grzeję dom darmową energią, oświetlam darmową energią, ładuję elektryka
> [...]

    albo podłączyć do sąsiada.

  • 73. Data: 2023-12-25 21:17:40
    Od: a a <m...@g...com>

    On Monday 25 December 2023 at 19:22:28 UTC+1, sundayman wrote:

    > albo podłączyć do sąsiada.

    Zbudowałem koledze koncentrator solarny.
    Wygląda jak duża antena satelitarna, podąża za słońcem i w ognisku umieszczony jest
    jeden koniec światłowodu i energia termalna jest przesyłana światłowodem do jego
    mieszkania na poddaszu kamienicy.

    Przed laty zaprojektowałem taki system doświetlania domów, zasłoniętych galerią
    handlową, zwany sztucznym słońcem.
    I też paraboliczna antena dużych rozmiarów koncentruje promienie słońca w ognisku, w
    którym umieściłem jeden koniec elastycznego światłowodu i energia słoneczna jest
    przesyłana kierunkowym, elastycznym światłowodem
    na okna zasłoniętych budynków

    To bardzo innowacyjna technologia, patent pending, a rynek jest wart miliardy $$$
    i prezentowałem ją na Kongresie Klimatycznym w Dubaju i chcą ją zastosować w 1000
    lokalizacjach w Abu Dhabi

    Duże zainteresowanie tą innowacyjną technologią wykazał koronowany książe Abu Dhabi

  • 74. Data: 2023-12-25 23:47:07
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > To bardzo innowacyjna technologia

    bo ja wiem...
    https://www.youtube.com/watch?v=PIMjXLBEOA8

  • 75. Data: 2024-01-04 00:52:27
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 21.12.2023 o 15:59, heby pisze:

    Obiecałem odpisać...OK piłem ale niewiele :)

    > Może dla wyjasnienia:
    >
    > Magnes staly nie posiada energi w sensie o jakim myslisz.

    To chyba "nietak". Energię jednak posiada.

    > Energię posiada *coś* interktywnie oddziałujace z tym polem.

    Czym nazywasz "coś"?

    > Nie da się "wyssać energi z magnesu stałego" bo jej tam nie ma w sensie
    > w jakim chciałbyś.

    Jednak jest ale nie jest to takie oczywiste.

    > Ogólnie pola tego typu (grawitacyjne, elektryczne, magnetyczne) są tylko
    > nośnikiem. Rzeczywistą energię posiada *coś* umieszczone w tych polach i
    > oddziałujące z nimi.
    >
    > Pole grawitacyjne nie ma żadnej "energii" do momentu, kiedy umieścisz w
    > nim przedmiot. Ale wtedy to nie pole ma energię, tylko ten przedmiot.
    > Pole jest niezbędne do pojawienia się energi potencjalnych, ale samo
    > pole nie ma "energii", energia pochodzi z oddziaływania z polem.

    No właśnie. Chodzi o przemianę. To, że energia istnieje, to chyba nie
    zaprzeczysz. Problem w jej przemianie, na inną.

    > Można doskutowac, że do stworzenia pola magnetycznego w postaci magnesu
    > stałego potrzebna jest energią, ale to nie ma nic wspólnego z jej
    > późniejszą produkcją w prądnicy. Energia włożona w "prostowanie domen"
    > nie bierze udziału w produkcji energi związanej z interakcją innych
    > przedmiotów w wytworzonym w ten sposób polu.

    OK, pod warunkiem, ze nie wprowadzamy tutaj zmian w sensie "wzbudzenia"
    i rezonansu*.

    > Ludzie widzący w magnesach stałych niewyczerpalne źródło energi
    > zazwyczaj nie rozumieją, że źródłem energii elektrycznej w prądnicy nie
    > jest pole, a ruch w tym polu, interakcja, zmiana natężenia. Samo pole
    > nie jest źródłem energii, jest nośnikiem i konwerterem. Nie ma z czego
    > wyciągać.

    Ale myślisz tutaj ściśle "kinetycznie" w sensie doprowadzania dodatkowej
    energii do wzbudzenia reakcji. OK, taka zapewne istnieje, bo musi.
    Sadzę, że jak już gdzieś opisałem w wątku, rezonans (wahadło) może
    rezonować/kinetycznie/drgania do funkcji ze zmianą pola
    magnetycznego...co powoduje sprzężenie i bilans jest dodatni (niewielki)
    ale jest. Logicznie MUSI taki być, skoro nie ma innego źródła.

    > Wszystkie metody "inne" będa zgodne z prawami Maxwella. Nie da się ich
    > obejść, w skali makroskopowej nie ma wątpliwości. W skali kwantowej to
    > zależy czy znajdziemy backdoora w fizyce. Na razie nie znaleźliśmy.

    No to trochę doczytaj, bo tutaj są pewne "niedomównienia". Nie to, że
    równania są niezgodne, prędzej to, ze trochę należy zmodyfikować i w
    cale się nie upieram, że to wykorzystano.

    > Nie. Trafo z akwarium nie jest nowatorski. A ma zmienne pole.

    Nie wtrącaj swoich bredni w temacie. OK?

    > To bardzo niedobrze. Matematyka uważa że niemożliwa. Całki uważają, że
    > niemożliwa.

    Przemiany energii uważają inaczej w sensie rozumienia
    źródło/przemiana/czerpanie. Ważne jest źródło.

    > Własnie z dobrego pojmowania przemian energii wynika, że nie da się jej
    > wytworzyc w tym urządzeniu, z powietrza. A po nieco lepszej edukcji z
    > zakresu fizyki można też zrozumiec, że nie da się jej wydobyc z magnesów
    > stałych, z tych samych przyczyn co nie da się jej wydobyć z polnego
    > kamienia, nie ruszajac go z miejsca, mimo że zajebiście dużo waży.

    Bo nie dokonałeś konwersjii z grawitacji na antygrawitację. Skoro
    grawitacja istnieje "naturalnie" i bez "paliwa" to podobnie jest z
    antygrawitacją...może nie aż tak, ale filozoficznie możliwe i nie
    potrzeba tutaj dodatkowej planety wystarczy mikro "czarna
    dziura"/cokolwiek, co definiuje przemiany energii, których jeszcze nie
    odkryliśmy :) To jednak źródło a nie studnia :)...chociaż studnia sięga
    źródła :)

    BTW, szukałem po czasie info na temat...ale większość to brednie co nie
    do końca spina mi się z tym projektem, który uważam za ciekawy. Z chęcią
    poznałbym zasadę działania ale jest niedostępna. Nawet obecność
    Superkondensatora nie jest dla mnie wyznacznikiem, że to
    działa...natomiast nie znajduję tutaj "wierutnej bredni". Mogę podać
    przykład, jakbyś chciał :)

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 76. Data: 2024-01-14 13:28:32
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 21 Dec 2023 15:59:53 +0100, heby <h...@p...onet.pl> wrote:
    > Nie. Trafo z akwarium nie jest nowatorski. A ma zmienne pole.

    Co to jest trafo z akwarium?

    --
    Marek