  • 1. Data: 2009-02-10 21:13:12
    Temat: Zawor iglowy
    Od: "pluton" <z...@p...onet.pl>

    Witam,

    Skad wziac zawor iglowy 1/2 cala ?
    W jednej firmie namierzylem nierdzewke
    za 100 i za 200 pln (w zaleznosci od
    budowy), ale to jakas koszmarna cena.

    pozdrawiam
    pluton

  • 2. Data: 2009-02-11 10:38:13
    Temat: Re: Zawor iglowy
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > Skad wziac zawor iglowy 1/2 cala ?
    > W jednej firmie namierzylem nierdzewke
    > za 100 i za 200 pln (w zaleznosci od
    > budowy), ale to jakas koszmarna cena.

    A co znowu konstruujesz?

    Ja jak chcę tanio to biorę ze złomu. Można trafić ciekawe podzespoły.

    Pozdrawiam

    Jacek

  • 3. Data: 2009-02-11 13:35:27
    Od: "pluton" <z...@p...onet.pl>

    > A co znowu konstruujesz?

    Ciagle to samo: powrot do kolumny rektyfikacyjnej :)

    pozdrawiam
    pluton

  • 4. Data: 2009-02-12 11:36:50
    Od: " " <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    A gdzie znalazłeś za 100PLN?

    Bo ja też szukałem ostatnio i zaoferowano mi za 400pln! :)

  • 5. Data: 2009-02-12 12:59:44
    Od: "pluton" <z...@p...onet.pl>

    >A gdzie znalazłeś za 100PLN?
    >
    > Bo ja też szukałem ostatnio i zaoferowano mi za 400pln! :)

    http://www.heco.com.pl/ , z menu wybraz zawory iglowe

    Zawór igłowy gwint wewnetrzny 1/2 '' 1.4571 1 szt 205.00 zł/szt

    Zawór igłowy gwint wewnetrzny (mod. ND) 1/2 '' V4A 1 szt 104.00 zł/szt

    pozdrawiam

    pluton