  • 1. Data: 2009-08-10 13:01:42
    Temat: Zdjecie Tygodnia 2009/32 - fotoplenery.eu
    Od: " tomek" <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam!

    Uprzejmie donosze ze skonczyl sie nastepny tydzien
    i czas pomyslec o zrobieniu a pozniej pokazaniu
    jakiegos nowego zdjecia. U mnie obecnie panuje jakas
    posucha ale obiecuje, ze jak uda mi sie
    "zdjac" cokolwiek ciekawego to zaraz przybiegne
    i "rzuce linka" ;) Do czego wszystkich uzytkownikow
    grupy rowniez zachecam.

    jak zwykle dodaje, ze watek jest archiwizowany na stronie
    fotoplenery wiec jesli pokazujemy tu zdjecia musimy sie
    liczyc z tym, ze znajda sie na owej stronie. Jednak jesli
    komus zalezy na zostawieniu swego sladu nie tylko "na grupie",
    ale rowniez na tej stronie, to zachecam by zrobic to samodzielnie.
    Wowczas bedzie mial pewnosc a dodatkowo zaoszczedzimy pracy
    administratorom tej strony

    pozdr.
    --
    http://photo.net/photos/Szostok

  • 2. Data: 2009-08-10 14:27:25
    Temat: Re: Zdjecie Tygodnia 2009/32 - fotoplenery.eu
    Od: Czarek <4...@g...de>

    On 10 Sie, 15:01, " tomek" <t...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

    > jak zwykle dodaje, ze watek jest archiwizowany na stronie
    > fotoplenery

    Jak zwykle dodaję, że fotoplenery są dla mnie "Forbidden. You don't
    have permission to access / on this server."

    Czarek

  • 3. Data: 2009-08-10 14:54:57
    Od: "kuba_k1" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > posucha ale obiecuje, ze jak uda mi sie
    > "zdjac" cokolwiek ciekawego to zaraz przybiegne
    > i "rzuce linka" ;) Do czego wszystkich uzytkownikow

    Będę chyba pierwszy - a więc wakacyjnie
    http://picasaweb.google.com/lh/photo/WSm49LeajEDht2i
    vTaW2dw?feat=directlink

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2009-08-10 16:07:41
    Od: "Osiak" <o...@i...pl>

    Użytkownik "Czarek" <4...@g...de> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...
    > Jak zwykle dodaję, że fotoplenery są dla mnie "Forbidden. You don't
    > have permission to access / on this server."

    Poczekaj jeszcze Czarek chwile. Admin do srody jest poza Polska
    i raczej nie bardzo moze podlubac. W srode wieczorem bedziemy
    wszystko wiedzieli.

    pozdrowienia

    --
    Osiak
    www.fotoplenery.eu

  • 5. Data: 2009-08-10 21:56:59
    Od: "ZbyszekK" <z...@p...fm>

    Witam,

    http://farm3.static.flickr.com/2661/3808738447_260ca
    409fe_o.jpg

    pzdr,

    ZbyszekK

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4323
    (20090810) __________

  • 6. Data: 2009-08-11 17:26:30
    Od: "Witek Kaszkin" <w...@p...zakopane.pl>

    Witam

    przekwitła sasanka

    http://www.przewodnicy.zakopane.pl/rozne/090811/IMG_
    1655_m.jpg

    pozdrawiam

    Witek

  • 7. Data: 2009-08-13 11:28:33
    Od: Anjay <g...@i...pl>

    ZbyszekK pisze:
> [...]
    4323 (20090810) __________

    > Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET Smart Security.

    tym razem zamglone jezioro letnim porankiem

    http://fotoplenery.eu/joomla/components/com_ponygall
    ery/img_pictures/originals/user_149_img_7830_1.jpg

    Pozdrawiam
    Andrzej

  • 8. Data: 2009-08-13 11:29:22
    Od: Anjay <g...@i...pl>

  • 9. Data: 2009-08-13 12:22:24
    Od: Czarek <4...@g...de>

    On 10 Sie, 18:07, "Osiak" <o...@i...pl> wrote:

    > Poczekaj jeszcze Czarek chwile.

    Ano czekam...

    > W srode wieczorem bedziemy wszystko wiedzieli.

    Mam nadzieję, że nie w popielcową, bo dziś już ćwiartek...

    Czarek

  • 10. Data: 2009-08-13 19:30:56
    Od: mg <a...@p...onet.pl>

    > Uprzejmie donosze ze skonczyl sie nastepny tydzien
    > i czas pomyslec o zrobieniu a pozniej pokazaniu
    > jakiegos nowego zdjecia.

    Fragment pleneru "sacrum, profanum"
    http://mgpl.deviantart.com/art/240-133240254
    http://mgpl.deviantart.com/art/241-133240863
    http://mgpl.deviantart.com/art/242-133241161
    http://mgpl.deviantart.com/art/243-133241362
    http://mgpl.deviantart.com/art/244-133241477

    i malutki wyrywek z łódzkiego festiwalu flamenco
    http://mgpl.deviantart.com/art/245-133241814
    http://mgpl.deviantart.com/art/246-133242294