  • 1. Data: 2009-08-10 14:20:03
    Temat: Filtry 46mm - gdzie?
    Od: " " <k...@W...gazeta.pl>

    Hej!

    Gdzie (optymalnie w Krakowie, ale może być i wysyłka, byle szybka) kupię
    filtry 46mm UV i polar kołowy (najlepiej Hoya HMC czy coś innego
    przyzwoitego)? O ile ten UV udaje mi się wytropić, to polara już nie :(

    K.

  • 2. Data: 2009-08-10 18:54:44
    Temat: Re: Filtry 46mm - gdzie?
    Od: " " <k...@N...gazeta.pl>

    Są w RTV Euro AGD, jakby ktoś chciał wiedzieć :)

  • 3. Data: 2009-08-10 18:54:46
    Od: " " <k...@N...gazeta.pl>

    Są w RTV Euro AGD, jakby ktoś chciał wiedzieć :)

  • 4. Data: 2009-08-10 19:00:18
    Od: "elm" <spamno_elmstreet02malpayahoo.pl>

    Użytkownik <k...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > filtry 46mm UV i polar kołowy (najlepiej Hoya HMC czy coś innego
    > przyzwoitego)? O ile ten UV udaje mi się wytropić, to polara już nie :(

    Wyjatkowa zbieznosc nazw pytajacego i odpowiadajacego:)

    elm

  • 5. Data: 2009-08-11 13:28:38
    Od: Jurekk <j...@o...pl>

    k...@W...gazeta.pl pisze:
> [...]
    > filtry 46mm UV i polar kołowy (najlepiej Hoya HMC czy coś innego
    > przyzwoitego)? O ile ten UV udaje mi się wytropić, to polara już nie :(

    mam polara ale na M49 gdyby Cie interesowało

  • 6. Data: 2009-08-11 13:55:18
    Od: " " <k...@N...gazeta.pl>

    > Wyjatkowa zbieznosc nazw pytajacego i odpowiadajacego:)

    Eee, bo mi w końcu przyszło do głowy, żeby poszukac w sklepach typu 1001
    drobiazgów. W fotograficznych nie mieli... :/

    K.