  • 1. Data: 2010-07-09 06:43:53
    Temat: Zdjecie simlocka z modemu PLAY ?
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Jak w temacie.
    Wlasnie koncze jedna umowe na internet z modem Hueway 220 i chcialbym
    sdjac simlocka z modemu - z tego co sie orientuje, Play nie dokonuje
    tej operacji.
    Czy mozna zdjac simlocka bezproblemowo w punktach, gdzie zdejmuja dla
    telefonow?
    Orientuje sie ktos, jaki jest koszt takiej uslugi oraz czy jest ryzyko
    uszkodzenia modemu?

  • 2. Data: 2010-07-09 14:42:32
    Temat: Re: Zdjecie simlocka z modemu PLAY ?
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Uzytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisal

    > Czy mozna zdjac simlocka bezproblemowo w punktach, gdzie zdejmuja dla
    > telefonow?

    Mozna.

    > Orientuje sie ktos, jaki jest koszt takiej uslugi oraz czy jest ryzyko
    > uszkodzenia modemu?

    Koszt 20 - 100pln w zaleznosci od jakosci uslugi. Nie ma ryzyka uszkodzenia.
    Chyba, ze chcesz samodzielnie w domu zdjac darmowym sposobem.

  • 3. Data: 2010-07-09 19:47:26
    Od: "Ktos" <k...@n...net>

    Allegro i szukaj np. kod huawei

    Sciagniesz kodem taniej, niz kosztuje piwo :-

  • 4. Data: 2010-07-11 07:26:14
    Od: seba <s...@g...com>

    On 9 Lip, 08:43, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:
    > Jak w temacie.
    > Wlasnie koncze jedna umowe na internet z modem Hueway 220 i chcialbym
    > sdjac simlocka z modemu - z tego co sie orientuje, Play nie dokonuje
    > tej operacji.

    A czy przypadkiem po zakonczeniu umowy nie maja obowiazku darmowego
    sciagniecia simlocka jesli klient chce?

  • 5. Data: 2010-08-10 18:02:58
    Od: dwr <d...@g...-u-s-u-n-n.pl>

    W dniu 2010-07-09 08:43, krzysztofsf pisze:
> [...]
    > telefonow?
    > Orientuje sie ktos, jaki jest koszt takiej uslugi oraz czy jest ryzyko

    Wujek google zajmie z 2 minuty
    sciagniecie programow kolejne kilka
    Parenascie minut i modem bez simlocka :)

  • 6. Data: 2010-08-10 18:04:59
    Od: dwr <d...@g...-u-s-u-n-n.pl>

    W dniu 2010-08-10 20:02, dwr pisze:

    > Wujek google zajmie z 2 minuty
    > sciagniecie programow kolejne kilka
    > Parenascie minut i modem bez simlocka :)

    A co mi tam

    Powinno zadziałać - u mnie wg tego opisu poszło.