  • 1. Data: 2019-12-28 10:43:49
    Temat: Zegarek Steel HR (Nokia)
    Od: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl>

    Witam.
    Dostałem taki zegarek jak w tytule i mam problem.

    Zainstalowałem Health Mate z Google Marketu, niestety jak usiłuje
    skonfigurować (Setup my device) otrzymuje:

    "An internet connections is necessary, please activate your
    data or try again later"

    Telefon GT-I93011 (moze to być małe L na początku, trudno na oko stwierdzić)
    Android 4.4.2

    Internet w telefonie działa, na zegarku w momencie próby wyświetla się
    prostokącik symbolizujący telefon, a potem X.

    Próbowałem przeinstalować, restartowac telefon i to samo cały czas.

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl

  • 2. Data: 2019-12-28 16:28:11
    Temat: Re: Zegarek Steel HR (Nokia)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 28 Dec 2019 10:43:49 +0100, Cezary Grądys napisał(a):
> [...]
    > skonfigurować (Setup my device) otrzymuje:
    >
    > "An internet connections is necessary, please activate your

    A sprobuj z wylaczonym zegarkiem czy z dala od.
    To sie wyjasni czy problem w aplikacji, czy w zegarku.

    Uprawnienia aplikacji moze ?

    https://support.withings.com/hc/en-us/articles/20433
    3097-Health-Mate-Android-App-Why-does-the-Health-Mat
    e-app-ask-permissions-to-access-certain-things-on-my
    -phone-

    A internet masz przez gsm czy wifi ?

    J.

  • 3. Data: 2020-01-12 11:25:04
    Od: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl>

    W dniu 28.12.2019 o 10:43, Cezary Grądys pisze:
> [...]
    > prostokącik symbolizujący telefon, a potem X.
    >
    > Próbowałem przeinstalować, restartowac telefon i to samo cały czas.

    Problem rozwiązany, na pudełku jest wyraźnie napisane "Android 6+".
    Trochę głupio, że oprogramowanie się bez problemu instaluje i uruchamia.

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl