  • 1. Data: 2019-12-27 20:19:00
    Temat: Element dodawany do uniwersalnej obudowy na szynę din -
    Od: Marek <f...@f...com>

    Do takich plastikowych obudów producent dodaje taką kształtkę
    cewomik o wys ok 1 cm i długości kilku cm:

    http://83.220.108.211/bins/din.jpg

    Do niczego to pasuje więc do czego to służy? Na stronie producenta
    nie ma o tym słowa, karta produktu u sprzedawcy też nie. Czasami to
    podzielone jest na więcej segmentów niż tylko dwa jak na tym
    zdjęciu....

    --
    Marek

  • 2. Data: 2019-12-28 18:48:17
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    W dniu 2019-12-27 o 20:19, Marek pisze:
    > dodaje taką kształtkę cewomik  o wys ok 1 cm i długości kilku cm:

    A szerokości? Bo moze to dopchnięcie bezpieczników do siebie, żeby się
    nie rozłaziły.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 3. Data: 2019-12-28 20:43:54
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2019-12-27 o 20:19, Marek pisze:
    > Do  takich plastikowych obudów producent dodaje taką kształtkę cewomik

    Do jakich obudów?

  • 4. Data: 2019-12-28 22:24:41
    Od: jacek <j...@w...pl>

> [...]
    > ma o tym słowa, karta produktu u  sprzedawcy też nie.  Czasami to
    > podzielone jest na więcej segmentów niż tylko dwa jak na tym zdjęciu....

    Do obudów na szynę TH35 np. takich:
    http://electropark.pl/15394-thickbox/obudowa-z100-70
    x89x65mm-jasna-z100j-na-szyne-din.jpg
    Na pcb daje się miejsce na złącza na całej szerokości nacięć w obudowie
    z góry i dołu a w miejscach gdzie nie są wlutowane stosuje
    się te ceowniki jako zaślepki:
    http://electropark.pl/img/cms/Obudowy/kradex/z100_2.
    jpg

    --
    pzdr, j.r.

  • 5. Data: 2019-12-29 01:07:05
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Na stronie firmy z której to coś jest dali numer telefonu. Zadzwoń i wszyscy będziemy
    wiedzieli.

  • 6. Data: 2019-12-29 01:50:30
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 28 Dec 2019 18:48:17 +0100, "Pawel \"O'Pajak\""
    <o...@g...pl> wrote:
    > A szerokości?

    To ma wymiar 1cmx1cm

    > Bo moze to dopchnięcie bezpieczników do siebie, żeby się
    > nie rozłaziły.

    Jakich bezpieczników?
    Miałem na myśli no. taką obudowę:
    https://www.tme.eu/pl/details/z101-abs/obudowy-na-sz
    yne-din/kradex/z101j-abs/

    Do nich (do mniejszych też) są dodawane te kształtki.

    --
    Marek

  • 7. Data: 2019-12-29 01:54:21
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 28 Dec 2019 22:24:41 +0100, jacek <j...@w...pl>
    wrote:
    > Na pcb daje się miejsce na złącza na całej szerokości nacięć w
    > obudowie
    > z góry i dołu a w miejscach gdzie nie są wlutowane stosuje
    > się te ceowniki jako zaślepki:

    Ile chwytam, te ceowniki są większe niż szpara na złącze... Do czego
    mają pasować te wypustki?

    --
    Marek