  • 1. Data: 2019-12-20 14:45:46
    Temat: Zepsułem telefon
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Pytam z ciekawości, bo zepsułem telefon grzebiąc w gnieździe igłą,
    próbując wetknąć wtyczkę ładowarki. Telefon tak pobijany, że wtyczka nie
    trafiała w gniazdo w tel.

    Telefon się uruchamia do momentu logo operatora, kilka wibracji (kod
    błędu?) i startuje od nowa. I tak bez końca.

    Zaniosłem do serwisu,aby nie mieć wyrzutów sumienia, że nie zrobiłem
    wszystkie co mogłem. Chodzi o kontakty.

    Ale co serwisant może zrobić? Może źle ich oceniam, ale wydaj mi się, że
    tylko wymiana wyświetlacza, głośnika, wibracji, klawiatury.

    Rozkręci i co? Są jakieś urządzenia typu OBD jak w aucie?

    Robert

  • 2. Data: 2019-12-20 16:09:27
    Temat: Re: Zepsułem telefon
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > wszystkie co mogłem. Chodzi o kontakty.

    Jeśli telefon w miarę współczesny na androidzie to kontakty masz na
    swoim koncie google.
    Jak się tam zalogujesz to powinieneś je widzieć.
    Jeśli uszkodziłeś płytę główną to możesz mieć spory problem z
    odzyskaniem (jeśli to nie androidowe albo nie miałeś podpiętego konta
    google). Możesz próbować przelutować pamięć do drugiego takiego samego
    telefonu - pytanie czy jest sens.
    więcej nie potrafię pomóc:(

  • 3. Data: 2019-12-20 16:38:23
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-12-20 o 16:09, sirapacz pisze:

    > Jeśli telefon w miarę współczesny na androidzie to kontakty masz na
    > swoim koncie google.

    No mam, ale nie ma tam wszystkich. Nie wiem jak to się aktualizuje.
    Ma to znaczenie czy kontakt na karcie czy w tel? Chyba nie, bo na karcie
    ma trzy na krzyż, a na koncie Google 100.
    Ale widzę, że jakieś stare.

    Chyba taki tel.
    https://www.samsung.com/hk_en/smartphones/galaxy-poc
    ket-s5300/

    Jutro serwis ma dać odpowiedź.

    Robert

  • 4. Data: 2019-12-20 16:49:28
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello sirapacz,

    > Jeśli telefon w miarę współczesny na androidzie to kontakty masz na
    > swoim koncie google.

    ROTFL! Większość użytkowników telefonów z Androidem trzyma kontakty w
    telefonie zamiast na koncie Google. Taka paranoja w narodzie. Bo
    przecież mają takie wielkie tajemnice.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 5. Data: 2019-12-20 17:19:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert Wańkowski" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
> [...]

    >błędu?) i startuje od nowa. I tak bez końca.

    >Zaniosłem do serwisu,aby nie mieć wyrzutów sumienia, że nie zrobiłem

    "Tylko twardziel nie robi backupow " :-)

    >Ale co serwisant może zrobić? Może źle ich oceniam, ale wydaj mi się,
    >że tylko wymiana wyświetlacza, głośnika, wibracji, klawiatury.
    >Rozkręci i co? Są jakieś urządzenia typu OBD jak w aucie?

    Jesli android, to jest ADB ... ale Android musi dzialac.

    Jakies inne narzedzia pewnie tez sa, JTAG byloby obiecujacy, ale
    troche watpie aby potrafili az tak grzebac.

    Ale ... jesli uszkodziles cos igłą, to moze igłą da sie naprawić ?
    albo poprosic serwis o wylutowanie zlacza ... telefon powinien ruszyc
    z baterii.

    J.

  • 6. Data: 2019-12-20 17:22:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    ..
    Hello sirapacz,

    >ROTFL! Większość użytkowników telefonów z Androidem trzyma kontakty w
    >telefonie zamiast na koncie Google. Taka paranoja w narodzie. Bo
    >przecież mają takie wielkie tajemnice.

    Pojdziesz protestowac pod sad, a potem sie zdziwisz.
    Albo do sasiada zadzwoni ktos z KOD ... takie czasy :-)

    Albo tak zwyczajnie - beda dzwonic i namawiac, na numer oczywiscie
    wylosowany :-P

    J.

  • 7. Data: 2019-12-20 17:41:58
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    > Pojdziesz protestowac pod sad, a potem sie zdziwisz.
    > Albo do sasiada zadzwoni ktos z KOD ... takie czasy :-)
    > Albo tak zwyczajnie - beda dzwonic i namawiac, na numer oczywiscie
    > wylosowany :-P

    Ale to nie ma nic wspólnego z przechowywaniem kontaktów w Google.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 8. Data: 2019-12-20 18:20:02
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > No mam, ale nie ma tam wszystkich. Nie wiem jak to się aktualizuje.
    > Ma to znaczenie czy kontakt na karcie czy w tel? Chyba nie, bo na karcie
    kontakty na karcie to jedno ale malo kto trzyma na simie

    > ma trzy na krzyż, a na koncie Google 100.
    > Ale widzę, że jakieś stare.

    mogłeś nei synchronizować :/

    > Chyba taki tel.
    > https://www.samsung.com/hk_en/smartphones/galaxy-poc
    ket-s5300/

    android 2.3 - bardzo, bardzo stary ale nie na tyle by się nie
    synchronizować
    Stary telefon = tanie części do pozyskania do eksperymentowania z
    lutowaniem.

  • 9. Data: 2019-12-20 18:21:14
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > ROTFL! Większość użytkowników telefonów z Androidem trzyma kontakty w
    > telefonie zamiast na koncie Google. Taka paranoja w narodzie. Bo
    > przecież mają takie wielkie tajemnice.

    Co kto lubi. To bardzo ale to bardzo ułatwia życie....

  • 10. Data: 2019-12-20 19:10:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    ..
    Hello J.F.,

    >Ale to nie ma nic wspólnego z przechowywaniem kontaktów w Google.

    A ile kosztuje wyciagniecie z googla sieci kontaktow ? :-)

    J.