  • 11. Data: 2009-07-02 20:01:36
    Temat: Re: Zero znika z numerów telefonów
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Piotr C. wrote:

    > Nie są znane jeszcze konkretne plany? Pamiętam, że dłuższy czas temu
    > były prowadzone konsultacje i jak przez mgłę kojarzę, że chyba kolega
    > Maciej B. również wysłał swoją opinię.

    No coś tam było ;-) A szczegóły w PNK 2008, które ktoś już przywoływał

    M.

  • 12. Data: 2009-07-03 00:21:50
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    W PRL-bis konsultacje to potęga.
    Właśnie zaczynano wprowadzać konsultowany przez lata plan nowego jeszcze
    doskonalszego podziału na 49 stref numeracyjnych, gdy Sejm wprowadzał 16 województw.
    JaC

    -----

  • 13. Data: 2009-07-03 07:02:33
    Od: "PteroDaktyl" <d...@p...net>

    Użytkownik "TZ" <g...@t...cy[ROT13]> napisał w wiadomości
    > Witaj wiwany!
    >
    > W czwartek, 2 lipca 2009, o godz. 17:56:58, napisałeś na temat: "Zero
    > znika z numerów telefonów"
    > wiwany w...@g...pl,
    .googlegroups.com

> [...]
    >>> dziwi. Ale taki dziennikarzyna, któremu kazali napisać o tym

    > No właśnie to tak wygląda niestety.
    > Załączam kawałek newsa z linkiem i od razu bluzgi otrzymuje tak jak ja
    > bym
    > to sobie wymyślił.
    > No ale cóż, to taka dzisiejsza młodzież i inteligencja, takie magystry
    > po
    > studjach i ciągłych balangach z prochami ;-)

    Przeciez Dziennik to ostatnio się zrobiło ścierwo na poziomie pudelka

  • 14. Data: 2009-07-03 08:03:24
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Witaj PteroDaktylu!

    W piątek, 3 lipca 2009, o godz. 09:02:33, napisałeś na temat: "Zero znika z numerów
    telefonów"
    PteroDaktyl d...@p...net, news:h2kb0m$1gg$1@nemesis.news.neostrada.pl

    > Przeciez Dziennik to ostatnio się zrobiło ścierwo na poziomie pudelka

    Tak, to prawda. Zajmują się plotkami o 'gwiazdach' ale jeszcze coś tam można
    sensownego poczytać.
    Choć jednak idą w kierunku 'Faktu' i skręcają ostro na lewo po zmianie
    rednacza. Pewien kot, który pali, postraszył ich i zajmują się czymś innym,
    niestety.
    Ale to całkowite OT.

    --
    Hej!
    TheZas

  • 15. Data: 2009-07-03 08:17:12
    Od: wiwany <w...@g...pl>

    On 3 Lip, 02:21, ąćęłńóśźż <u...@w...eu> wrote:
> [...]
    doskonalszego podziału na 49 stref numeracyjnych, gdy Sejm wprowadzał 16 województw.

    Nieprawda, w czasie przygotowywania ostatniej reformy administracyjnej
    podział na 49 SN już obowiązywał.

  • 16. Data: 2009-07-03 08:44:57
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan wiwany napisał:

    > Nieprawda, w czasie przygotowywania ostatniej reformy administracyjnej
    > podział na 49 SN już obowiązywał.

    Z dokładnościa do tego, że w obrębie strefy dalej w najlepsze obowiązywały
    różne numery kierunkowe, zwane dla niepoznaki "tymczasowym czymś-tam".
    Niedawno przecież ten fakt tu ustaliliśmy. Jakkolwiek nie lubię szafowania
    określeniem "PRL-bis", to w tym przypadku pasuje ono znakomicie.

    Jarek

    --
    To jest miś na skalę naszych możliwości.

  • 17. Data: 2009-07-05 20:45:42
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    TZ wrote:
    > Witam!
    >
    > Ministerstwo Infrastruktury chce wykręcić nam niezły numer. Już od
    > września będziemy dzwonić bez zera. Wystarczy sam kierunkowy i numer
    > abonenta, a bez problemu się połączymy. Te zmiany mają otworzyć drogę
    > do dziesięciocyfrowych numerów telefonicznych w Polsce.
    >
    > http://www.dziennik.pl/gospodarka/article408958/Zero
    _znika_z_numerow_telefonow.html

    tak szczerze mówiąc to sie zastanawiałem po kiego diabła zostawiono to
    niepotrzebne zero przez numerami gdy wprowadzono obowiązkowe wpisywanie
    prefiksu MM.

  • 18. Data: 2009-07-06 11:11:01
    Od: Grzexs <grzexs@usu_n_to.gazeta.pl>

    > tak szczerze mówiąc to sie zastanawiałem po kiego diabła zostawiono to
    > niepotrzebne zero przez numerami gdy wprowadzono obowiązkowe wpisywanie
    > prefiksu MM.

    Po się numeracja skrócona gryzła i poglądy na przyszłość numeracji w
    ogóle się ścierały.
    --
    Grzexs

  • 19. Data: 2009-08-04 21:25:01
    Od: " Adam" <a...@N...gazeta.pl>

    TZ <g...@t...cy[ROT13]> napisał(a):

> [...]
    > problemu się połączymy. Te zmiany mają otworzyć drogę do dziesięciocyfrowych

    W Łodzi już dzwonimy bez zera (tel. podłączone do centrali EWSD ul. Okoniowa).
    Dzisiaj sprawdzone.
    Adam

  • 20. Data: 2009-08-04 23:42:57
    Od: "Sempiterna" <r...@a...pl>

    Użytkownik " Adam" <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    _znika_z_numerow_telefonow.html

    > W Łodzi już dzwonimy bez zera (tel. podłączone do centrali EWSD ul.
    > Okoniowa).
    > Dzisiaj sprawdzone.

    EWSD Warszawa-Grochów jeszcze o tym nie wie... Sprawdzone przed chwilą.
    Ciekawe, jak w węźle katowickim...