  • 1. Data: 2009-06-23 17:42:36
    Temat: Zerowanie N-ki na zapominalskich
    Od: "zeeltom" <z...@g...com>

    Znó mnie coś minęło. 9 czerwca skończył się okres promocyjny i znów
    przywalili mi rachunek po całości.
    Bo, poza programami, które wyłączyłem poprzednio zostało jeszcze 5 innych.
    A mam wybrać trzy. Tylko, kuźwa, nikt mnie nie poinformował, że muszę coś
    jeszcze wyłączać. To że mam wybrać trzy pakiety, to wiedziałem od dawna, ale
    to, że muszę wyłączyć pozostałe, to już mni nikt nie przekazał.
    I znowu dwa miechy w plecy.
    Potrafią, szakale, wysłać informację na ekran o rachunku, ale przypomnienia
    o kończących się promocjach i związanych z tym działaniami, to już nie. A
    nuż klient zapomni i dodatkowa kasa się przyda.
    HIENY!!!
    Resztę słów sam ocenzurowałem.

  • 2. Data: 2009-06-23 19:34:55
    Temat: Re: Zerowanie N-ki na zapominalskich
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > A mam wybrać trzy.

    Min.trzy

    > Tylko, kuźwa, nikt mnie nie poinformował, że muszę coś jeszcze wyłączać.

    A dlaczego "musisz"? Możesz... możesz wszystko zachować.

    > To że mam wybrać trzy pakiety, to wiedziałem od dawna, ale to, że muszę
    > wyłączyć pozostałe, to już mni nikt nie przekazał.

    Ciężko jorgnąć, że musisz coś wybrać = z czegoś rezygnujesz?

    > Potrafią, szakale, wysłać informację na ekran o rachunku, ale
    > przypomnienia o kończących się promocjach i związanych z tym działaniami,
    > to już nie.

    Skąd eNka ma wiedzieć, że Ty chcesz jakieś kanały wyłączyć? Znam osoby które
    mają najtańszy pakiet i znam jedną osobę która ma wszystkie opcję bo lubi.

    *piotr'ek*

  • 3. Data: 2009-06-23 21:15:40
    Od: "zeeltom" <z...@g...com>

    > Skąd eNka ma wiedzieć, że Ty chcesz jakieś kanały wyłączyć? Znam osoby
    > które mają najtańszy pakiet i znam jedną osobę która ma wszystkie opcję bo
    > lubi.

    Bo się promocja kończy?

  • 4. Data: 2009-06-23 21:20:07
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    zeeltom wrote:

    > Bo się promocja kończy?

    Nie, promocja trwa 12 lub 24 miesiące, w zależności od tego, jaką umowę
    podpisałeś.

    M.

  • 5. Data: 2009-06-23 22:28:14
    Od: gacek <g...@w...pl>

    zeeltom wrote:
> [...]
    > jeszcze wyłączać. To że mam wybrać trzy pakiety, to wiedziałem od dawna, ale
    > to, że muszę wyłączyć pozostałe, to już mni nikt nie przekazał.

    A tobie przypadkiem regulaminu nie zmienili?

    gacek

  • 6. Data: 2009-06-24 05:44:12
    Od: "Cam" <a...@c...pl>

    Tez sie wku---em dzwonie do nich aby wylaczy pakiety i nscreen. Z pakietami
    nie bylo problemu ale z nscreen spoznilem sie o 2 tygodnie fakt moja wina
    ale oni teraz zaslaniajac sie regulaminem kaza mi placic za ngowno przez 3
    miesiace jak dobrze pamietam po 40zl czyli bedzie 120zl a i tak z tego nie
    korzystam

    pozdrawiam
    Artur

  • 7. Data: 2009-06-24 06:33:06
    Od: gacek <g...@w...pl>

    Cam wrote:

> [...]
    > miesiace jak dobrze pamietam po 40zl czyli bedzie 120zl a i tak z tego nie

    Rozumiem ból, dlatego pilnowałem. Ale pytam się o co innego - n-tv
    zmieniła ostatnio regulamin - i możesz po prostu zrezygnować z dalszego
    realizowania umowy.

    gacek

  • 8. Data: 2009-06-24 07:55:51
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    gacek pisze:

    > Rozumiem ból, dlatego pilnowałem. Ale pytam się o co innego - n-tv
    > zmieniła ostatnio regulamin - i możesz po prostu zrezygnować z dalszego
    > realizowania umowy.
    >

    > gacek

    tak, do 24-06, czyli masz niewiele czasu.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Debia Lenny, Gnome, Compiz-Fusion