  • 1. Data: 2012-07-31 22:05:55
    Temat: Zestaw PC do 3000PLN
    Od: Mumin <m...@T...onet.pl>

    Witajcie!

    Przyszedł moment aby zmienić mojego leciwego peceta na nowszy model, ale
    zupełnie się teraz nie orientuję w którą stronę pójść. AMD czy Intel? I
    która platforma? Jaką płytę główną wybrać itp. Mogę przeznaczyć na
    zestaw z monitorem do 3000PLN. Komputer ma służyć głównie do
    multimediów, graczem nie jestem. Dobrze by było żeby była to platforma,
    który można by rozbudować za 2-3 lata, a nie coś czego już rozwinąć się
    nie da. Podpowiedzcie w jakim kierunku w ogóle pójść.

    --
    Pozdrawiam,
    Mumin

  • 2. Data: 2012-07-31 22:50:26
    Temat: Re: Zestaw PC do 3000PLN
    Od: "Aha...." <n...@s...com>

    W dniu 2012-07-31 22:05, Mumin pisze:
> [...]
    > który można by rozbudować za 2-3 lata, a nie coś czego już rozwinąć się
    > nie da. Podpowiedzcie w jakim kierunku w ogóle pójść.

    Do multimediow to kup klona dreamboxa za 300-400zl i bedziesz zadowolony
    na przyszle 5 lat.

  • 3. Data: 2012-07-31 23:29:24
    Od: Mumin <m...@T...onet.pl>

    W dniu 2012-07-31 22:50, Aha.... pisze:

    > Do multimediow to kup klona dreamboxa za 300-400zl i bedziesz zadowolony
    > na przyszle 5 lat.

    Odpada. :) To ma być sprzęt do wszystkiego - pracy i zabawy.

    --
    Pozdrawiam,
    Mumin

  • 4. Data: 2012-07-31 23:54:06
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>

    "Mumin" <m...@T...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
    > Witajcie!
    > Dobrze by było żeby była to platforma, który można by rozbudować za 2-3
    > lata, a nie coś czego już rozwinąć się nie da.

    To mniej więcej tak jak byś napisał:

    Mam xxxx złotych na samochód, ale "dobrze by było żeby była to platforma,
    który można by rozbudować za 2-3 lata, a nie coś czego już rozwinąć się
    nie da"

    Nie ma takiej opcji, żebyś kupił dzisiaj kompa, którego za dwa lata będziesz
    mógł "rozwinąć". No chyba, że pod tym pojęciem rozumiesz, że zostawisz
    obudowę, DVD i ewentualnie twardziela, a resztę wymienisz.

    Kup porządny komputer za kasę którą masz, nie musi to być cud ze sklepu dla
    idiotów. I zacznij zbierać na nowy komp, który kupisz za trzy lata.