  • Data: 2009-04-05 13:17:42
    Temat: Zestaw głośnomówiący Nokia Cark-91
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Mam pytanie do osób mających doświadczenie z zestawem głośnomówiącym
    Nokii, Cark-91.
    W centralce HFU-2 tego zestawu, jest gniazdo z wyglądu podobne do RJ-45,
    na obudowie opisane jako "Data/Handset".
    Instrukcja obsługi w ogóle nie wspomina o istnieniu tego gniazda, z
    kolei w nieco wyższym zestawie CK-7w (centralka HF-5) właśnie to gniazdo
    - jak mi się wydaje - jest używane do podłączenia przycisku zdalnego
    sterowania CU-7.
    Zastanawiam się do czego to gniazdo może służyć w centralce HFU-2; czy
    można by też do niego podłączyć przyciska zdalnego sterowania,
    analogicznie jak to jest w zestawie CK-7w?
    Dla pełnej jasności: adapter (stację dokującą) telefonu komórkowego
    podłącza się do sąsiedniego gniazda, oznaczonego jako "Phone".
    A przy okazji jeszcze inne, też nurtujące mnie pytanie:
    Czy w zestawie Cark-91 istnieje jakaś możliwość regulacji siły głosu z
    podłączonego głośnika?
    Bo zmontowałem sobie na stole ten zestaw i natężenie dźwięku
    dobiegającego z głośnika wydaje mi się stanowczo zbyt wysokie, a żadnej
    możliwości regulacji siły głosu tam nie widzę!

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof