  • 1. Data: 2009-01-11 21:19:29
    Temat: Zestaw komputerowy
    Od: "Narazka" <n...@g...pl>

    Mam świadomość, że moje oczekiwanie jest mało sensowne, ale może ktoś sie
    pokusi o skompletowanie zestawu komputerowego, w miarę mocnego, nie do gier,
    raczej bardziej do grafiki, ale może nie do końca profi.

  • 2. Data: 2009-01-11 21:36:41
    Temat: Re: Zestaw komputerowy
    Od: Chichotek <z...@e...jnj.cy>

    Był 11 styczeń (niedziela) gdy o godz. 22:19 *Narazka* napisał(a):

    > Mam świadomość, że moje oczekiwanie jest mało sensowne, ale może ktoś sie
    > pokusi o skompletowanie zestawu komputerowego, w miarę mocnego, nie do gier,
    > raczej bardziej do grafiki, ale może nie do końca profi.

    Procesor: Intel Core 2 Quad Q6600 /2.4GHz, 1066MHz, 8MB, BOX/
    Wentylator: Pentagram Freezone HP-120 ALCu Karakorum
    Płyta główna: Asus P5Q /intel P45/
    Pamięć RAM: Corsair 4GB (2x2GB) PC800 CL4 XMS2 DHX ł
    Dysk twardy: Western Digital 640GB 7200rpm 16MB cache SATAII [WD6400AAKS]
    Karta graficzna: HIS/Szafir Radeon HD4870 512MB DDR5 /256bit/ 2xDVI
    Nagrywarka DVD: Pioneer DVR-216 SATA (black)
    Obudowa: Cooler Master Elite 332 (Black) 149 zł
    Zasilacz: be quiet! Straight Power E6-600W

    --
    Pozdrawiam, Chichotek
    P5Q Pro, E8400@Scythe Ninja, Szafir HD4870 512MB, 2x2GB A-Data Vitesta 800+,

  • 3. Data: 2009-01-11 21:52:43
    Od: "=Marcos=" <m...@w...NOSPAMNOSPAM.info>

    > Karta graficzna: HIS/Szafir Radeon HD4870 512MB DDR5 /256bit/ 2xDVI

    I po co taka karta graficzna do grafiki?
    Moim zdaniem wystarczy np. ATI RADEON FIRE GL V3100 za 30zł. Ewentualnie do
    jakiegoś bardzo dużego monitora coś innego, ale HD4870 to wyrzucenie
    pieniędzy na śmietnik jeśli się nie gra.

    --
    Marcos
    [Marek Ślusarczyk]

    http://www.przeloty.net <- tanie bilety lotnicze

  • 4. Data: 2009-01-11 21:56:49
    Od: PSYLO <p...@o...pl>

    =Marcos= pisze:
    > I po co taka karta graficzna do grafiki?

    Niektórzy z grafiką pracują w niejakim Photoshopie, a ten w wersji CS4
    korzysta z mocy obliczeniowej GPU.

    --
    PSYLO

  • 5. Data: 2009-01-11 23:20:43
    Od: Kyle <i...@m...com>

    PSYLO pisze:

    > Niektórzy z grafiką pracują w niejakim Photoshopie, a ten w wersji CS4
    > korzysta z mocy obliczeniowej GPU.

    Która to wykorzystuje do płynnego przewijania i obracania canvy ;)
    (+może kilku innych bajerów) - bez przesady, Photoshop to nie Crysis

  • 6. Data: 2009-01-12 00:26:35
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    =Marcos= napisał/a:

> [...]
    > jakiegoś bardzo dużego monitora coś innego, ale HD4870 to wyrzucenie
    > pieniędzy na śmietnik jeśli się nie gra.

    A to dobra karta jest?
    Asus Radeon HD 3450 512MB DDR2 PCI-E BOX
    Radeon HD3450
    512MB
    64bit
    Asus Radeon HD 3450 należy do serii kart graficznych, które są idealną
    propozycją dla zestawów HTPC. Oznacza to, że doskonale sprawdzą się w
    komputerach pełniących rolę domowego kina i centrum multimedialnego.
    Karty posiadają wbudowany moduł UVD wspomagający odtwarzanie materiału
    h.264 i VC-1. Zastosowane pasywne chłodzenie zapewnia ciszę oraz wysoką
    sprawność odprowadzania ciepła z układu. Radeon HD 3450 zbudowany jest w
    oparciu o proces technologiczny 55 nm, w pełni wspiera DirectX 10.1,
    współpracuje z szyną PCI- Express 2.0
    Cena:149,00 zł

    --
    animka

  • 7. Data: 2009-01-12 07:44:26
    Od: grafi <g...@x...poczta.onet.pl>

    PSYLO pisze:

    > Niektórzy z grafiką pracują w niejakim Photoshopie, a ten w wersji CS4
    > korzysta z mocy obliczeniowej GPU.

    Z mocy obliczeniowej Radeonow rowniez?

    W proponowanej w konf. zmienilbym zasilacz na slabszy watowo, i quada na
    45nm. Z Coolermasterow bardziej podoba mi sie 330, ale to kwestia gustu.

    grafi

  • 8. Data: 2009-01-12 14:12:57
    Od: PSYLO <p...@o...pl>

    grafi pisze:
    > Z mocy obliczeniowej Radeonow rowniez?

    Oczywiście :)

    --
    PSYLO

  • 9. Data: 2009-01-12 16:02:23
    Od: Chichotek <z...@e...jnj.cy>

    Był 12 styczeń (poniedziałek) gdy o godz. 1:26 *Animka* napisał(a):

    > A to dobra karta jest? Asus Radeon HD 3450 512MB DDR2 PCI-E BOX

    Do najnowszych gier nie.

  • 10. Data: 2009-01-12 16:03:48
    Od: Chichotek <z...@e...jnj.cy>

    Był 12 styczeń (poniedziałek) gdy o godz. 8:44 *grafi* napisał(a):

    > W proponowanej w konf. zmienilbym zasilacz na slabszy watowo, i quada na
    > 45nm. Z Coolermasterow bardziej podoba mi sie 330, ale to kwestia gustu.

    To tylko propozycja która specjalnie ma pewne niedociągnięcia aby
    sprowokować dyskusje :P