  • 1. Data: 2010-11-23 20:13:44
    Temat: Zestaw ok 5000pln, bez monitora
    Od: " " <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam,

    Może ktoś doradzić zestaw części do złożenia pieca do 5k? Bez monitora i
    myszki/klawiatury (to dobiore wg gustu). Założenia: karta conajmniej
    5850/6870, nie zamierzam kręcić, bardziej zależy mi na stabilności (więc
    komponenty możliwie najlepszych marek).

    Z góry dzięki za odpowiedzi.

  • 2. Data: 2010-11-23 20:51:18
    Temat: Re: Zestaw ok 5000pln, bez monitora
    Od: Czesław <k...@g...pl>

    W dniu 2010-11-23 21:13, p...@g...SKASUJ-TO.pl pisze:
> [...]
    > myszki/klawiatury (to dobiore wg gustu). Założenia: karta conajmniej
    > 5850/6870, nie zamierzam kręcić, bardziej zależy mi na stabilności (więc

    Przyszpanowałeś więc spierdalaj cipo!

  • 3. Data: 2010-11-23 22:27:34
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Tue, 23 Nov 2010 20:13:44 +0000 (UTC), p...@g...SKASUJ-TO.pl
    napisał(a):

> [...]
    > myszki/klawiatury (to dobiore wg gustu). Założenia: karta conajmniej
    > 5850/6870, nie zamierzam kręcić, bardziej zależy mi na stabilności (więc

    Do jakich zastosowań głównie? Gry? W jakiej rozdzielczości masz zamiar grać?

    [ Pieniądze pozbawiają człowieka marzeń, a marzenia - pieniędzy... ]
    [ (znalezione w necie) ]

  • 4. Data: 2010-11-24 01:23:32
    Od: " " <p...@W...gazeta.pl>

    Czesław <k...@g...pl> napisał(a):

    > Przyszpanowałeś więc spierdalaj cipo!

    Stary, nie odpowiadam za twoje kompleksy i niespelniane aspiracje wiec
    proponuje abys sam wypierdalal

  • 5. Data: 2010-11-24 01:33:52
    Od: " " <p...@W...gazeta.pl>

    Przemysław Ryk <p...@g...com> napisał(a):

    > Do jakich zastosowań głównie? Gry? W jakiej rozdzielczości masz zamiar grać?

    Komp ma byc przede wszystkim b. wydajnym wolem roboczym, ktory poradzi sobie z
    kodowaniem filmow, obrobka zdjec i grafik na potrzeby www oraz wieloma
    otwartymi aplikacjami na raz (outlook, word, excel, one note, visio,
    photoshop, dreamweaver, firefox + chrome + ie kazdy z kilkunastoma otwartymi
    zakladkami). Na pewno wiec ilosc pamieci RAM jest wazna, 6GB minimum (jesli
    platforma i7 z triple channel) albo 8GB. Gry: nie bede mial na nie b. duzo
    czasu ale lubie je i chce, aby moj sprzet w rodzielczosci full hd (moj
    podstawowy monitor to 1920x1080) radzil sobie z nimi bez zadnych problemow.
    Widze na Allegro interesujace zestawy z i7 i przyzwoitymi kartami (5780 albo
    GTX480) w granicach 5k ale wiem tez, ze wielu specjalistow od skladania kompow
    niespecjalnie ceni takie zestawy (mowiac bardzo oglednie). Za wszelkie
    sugestie dotyczace zwlaszcza plyty glownej, procesora + chlodzenia, zasilacza
    i obudowy (na ile sie orientuje podstawowych warunkow stabilnosci PCta) bede
    wdzieczny. Mocno zastanwiam sie nad platforma AM3 i Phenomem 1090 (6 rdzeni),
    ktory pomimo, ze mocno ustepuje wydajnoscia 6-rdzeniowemu i7 to cenowo jest
    bardzo interesujaca alternatywa.

    Pozdr
    Pablotta

  • 6. Data: 2010-11-24 07:46:10
    Od: Heraklit <w...@p...onet.pl>

    Był sobie taki dzień: 24 listopad (środa), gdy o godzinie 2:33
    *p...@W...gazeta.pl* naskrobał(a):

> [...]
    > ktory pomimo, ze mocno ustepuje wydajnoscia 6-rdzeniowemu i7 to cenowo jest

    Sprzęt, który również da radę w Twoim wymaganiom:
    - Asus M4A89GTD PRO/USB3
    - AMD Phenom II X6 Black 1090T
    - na teraz Radeon 6870, a bez kompromisu to Nvidia 580
    - ergonomiczna i estetyczna obudowa np.: Cooler Master CM 690 PURE
    - zasilacz modularny np.: Tagan BZ PipeRock Series 600W

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2010-11-24 08:26:24

  • 7. Data: 2010-11-24 08:03:04
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    W dniu 2010-11-23 21:13, p...@g...SKASUJ-TO.pl pisze:
    > Z góry dzięki za odpowiedzi.

    Płyta GA-X58A-UD3R
    Procesor Intel i7 950
    RAM Kingston 6GB (3x2gb) 1600Mhz
    Grafika GTX580

    Zmieścisz się w budżecie i będziesz miał woła roboczego. Teraz nie ma
    sensu kupować Radka.

  • 8. Data: 2010-11-24 12:19:02
    Od: " " <p...@W...gazeta.pl>

    PesTYcyD <p...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > RAM Kingston 6GB (3x2gb) 1600Mhz
    > Grafika GTX580
    >
    > Zmieścisz się w budżecie i będziesz miał woła roboczego. Teraz nie ma

    Istotnie będzie to mocna maszyna ale jesteś pewien, że zmieszczę się w
    budżecie? Z dobrą obudową (~300-400zł) i zasilaczem (conajmniej tyle samo)?
    Korzystając z konfiguratora na komputronik.pl koszt takiej maszyny dochodzi do
    6k. Sama karta to ok 2k, ciekawi mnie również Twoja opinia, że nie ma sensu
    kupować ATI, możesz powiedzieć dlaczego?

    Pzdr
    Pablotta

  • 9. Data: 2010-11-24 13:16:23
    Od: "***Einstein***" <einstein_2003@@o2.pl>

    Witam
    PesTYcyD miał na myśli że cena radka z czasem spadnie.

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2010-11-24 14:45:25
    Od: "Andrzej S." <A...@g...com>

    W dniu 2010-11-24 02:23, p...@W...gazeta.pl pisze:

    > Stary, nie odpowiadam za twoje kompleksy i niespelniane aspiracje wiec
    > proponuje abys sam wypierdalal

    On tylko nie zauwazyl ze to listopad ;)
    --
    A S