  • 11. Data: 2010-11-24 19:20:40
    Temat: Re: Zestaw ok 5000pln, bez monitora
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    Użytkownik <p...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    news:ich79o$a6h$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam,
    >
    > Może ktoś doradzić zestaw części do złożenia pieca do 5k? Bez monitora i
    > myszki/klawiatury (to dobiore wg gustu). Założenia: karta conajmniej

    To ja wydałbym na to około 4k max. Bez sensu wydaje mi sie inwestowanie w
    wypasy tylko dlatego, że nie potrafimy się trochę nauczyć cierpliwości.

    Dla mnie wystarczyłby:

    Core i5 - 750 695 zł
    Asus P7P55 LX P55 s.1156 346 zł
    ASUS GTX470 1280MB 320bit PCI-E 919zł
    Kingston HyperX 2x2GB DDR3-1600 Dual Chanel Kit Non-ECC CL9
    KHX1600C9D3K2/4GX 229zł
    Corsair SSD Extreme Series 64GB SATA II MLC CMFSSD-64D1 615zł
    Samsung 2TB 32MB HD204UI sATA-2 329
    Antec High Current Gamer HCG-620-EC 620W 399zł
    Chieftec Smart CH-09B-B-OP B/Z 299zł
    napęd dvd jakieś 80-100zł

    Razem 3931 zł
    ceny z proline.pl

  • 12. Data: 2010-11-24 20:40:49
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik <p...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Istotnie będzie to mocna maszyna ale jesteś pewien, że zmieszczę się w
    > budżecie? Z dobrą obudową (~300-400zł) i zasilaczem (conajmniej tyle
    > samo)?
    > Korzystając z konfiguratora na komputronik.pl koszt takiej maszyny
    > dochodzi do
    > 6k.

    Poszukaj tańszego sklepu. Komputronik jest chyba najdroższy w Polsce i w
    sklepie z rozsądniejszymi cenami różnica na takim zestawie może być naprawdę
    spora.

  • 13. Data: 2010-11-25 12:51:15
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    W dniu 2010-11-24 13:19, p...@W...gazeta.pl pisze:
> [...]
    > 6k. Sama karta to ok 2k, ciekawi mnie również Twoja opinia, że nie ma sensu
    > kupować ATI, możesz powiedzieć dlaczego?

    Ja kupiłem taki zestaw tylko że z HD5870, plus zasilacz 750W Chiefteca i
    buda z Coolermastera wydałem 4400. Komputronik jest najdroższym sklepem.
    Szukaj na skapiec.pl ceneo.pl i allegro. Kupowałem części w kilku
    różnych sklepach i zaoszczędziłem w sumie trochę kasy.

  • 14. Data: 2010-11-25 12:53:35
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    W dniu 2010-11-24 14:16, ***Einstein*** pisze:
    > Witam
    > PesTYcyD miał na myśli że cena radka z czasem spadnie.

    Dokładnie. Jak coś to mam do sprzedania HD5870 2GB ram dokładnie tą:
    http://www.gigabyte.pl/products/vga/specs/gv-r5876p-
    2gd-b.html

  • 15. Data: 2010-11-25 14:48:14
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "PesTYcyD" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Dokładnie. Jak coś to mam do sprzedania HD5870 2GB ram dokładnie tą:
    > http://www.gigabyte.pl/products/vga/specs/gv-r5876p-
    2gd-b.html

    Za ile chcesz ją sprzedać i czy jest na nią gwarancja?