  • 1. Data: 2019-11-14 21:16:40
    Temat: Zgadnij kotku co to jest :)
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    https://joemonster.org/art/48431/Zagadka_dnia_Co_to_
    jest_LIII

    Zaskoczenie dość spore, w pierwszym momencie myślałem że zmiana jest
    błyskami :)
    --
    Janusz

  • 2. Data: 2019-11-14 21:59:48
    Temat: Re: Zgadnij kotku co to jest :)
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2019-11-14 o 21:16, Janusz pisze:
    > https://joemonster.org/art/48431/Zagadka_dnia_Co_to_
    jest_LIII

    > Zaskoczenie dość spore, w pierwszym momencie myślałem że zmiana jest
    > błyskami :)

    Swoją szosą ciekawi mnie rozwiązanie licznika góra/dół i programatora.
    Ile to miało programowanych kanałów?

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2019-11-14 22:03:55
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-11-14 o 21:59, Irokez pisze:
    jest_LIII

    > Swoją szosą ciekawi mnie rozwiązanie licznika góra/dół i programatora.
    > Ile to miało programowanych kanałów?

    Może serwo?

    Robert

  • 4. Data: 2019-11-14 22:08:55
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 14/11/2019 21:59, Irokez wrote:
    > Swoją szosą ciekawi mnie rozwiązanie licznika góra/dół i programatora.

    Tu coś widać:

    https://www.youtube.com/watch?v=lJCwNO1bF9o

  • 5. Data: 2019-11-14 22:45:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 14 Nov 2019 21:59:48 +0100, Irokez napisał(a):
    jest_LIII

    > Swoją szosą ciekawi mnie rozwiązanie licznika góra/dół i programatora.
    > Ile to miało programowanych kanałów?

    Podejrzewam ze podobnie jak u nas - ze 12.

    tam sie przewija "direct motor control switch".
    Wiec chyba krecili gałką.

    J.

  • 6. Data: 2019-11-15 00:00:37
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Podejrzewam ze podobnie jak u nas - ze 12.

    Niepotrzebna komplikacja. Pamiętam, jak u nas przez większość dnia był
    tylko jeden kanał. Nie było po co przełączać.
    Zawartość merytoryczna była chyba lepsza niż dziś, na tych 250 kanałach
    razem wziętych ( ostatnio niechcący widziałem jak kolesie wystrzelili w
    ToyToy'u zawieszonym na gumach i on się tam miksował...).

    Poza tym w Ameryce biją murzynów.

  • 7. Data: 2019-11-15 00:29:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 15 Nov 2019 00:00:37 +0100, sundayman napisał(a):

    > Niepotrzebna komplikacja. Pamiętam, jak u nas przez większość dnia był
    > tylko jeden kanał. Nie było po co przełączać.

    No ale ktos jednak wymyslil, ze tych kanalow trzeba 12, a nie jeden
    czy 2.

    Hm, ile trzeba kanalow, zeby sie bliskie nadajniki nie zaklocaly ?
    A dla dwoch programow, to dwa razy wiecej ... i moze juz trzeba 12?

    > Zawartość merytoryczna była chyba lepsza niż dziś, na tych 250 kanałach
    > razem wziętych ( ostatnio niechcący widziałem jak kolesie wystrzelili w
    > ToyToy'u zawieszonym na gumach i on się tam miksował...).

    Ano niestety ...

    > Poza tym w Ameryce biją murzynów.

    Z tym, ze tam nigdy nie bylo panstwowej telewizji, czy jednego
    slusznego kanalu.
    I chyba dosc szybko przybylo im nadawcow ...

    J.

  • 8. Data: 2019-11-15 00:53:45
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F. napisał:

    > No ale ktos jednak wymyslil, ze tych kanalow trzeba 12, a nie jeden
    > czy 2.

    Niedawno było tu o tym, że za czasów telewizora "Wisła" był "jeden
    czy dwa kanały". To znaczy telewizor odbierał tylko jeden kanał,
    fabrycznie ustawiony. A w fabryce ustawić mogli jeden z dwóch
    przewidzianych.

    > Hm, ile trzeba kanalow, zeby sie bliskie nadajniki nie zaklocaly ?
    > A dla dwoch programow, to dwa razy wiecej ... i moze juz trzeba 12?

    W USA dość wcześnie upowszechniła się telewizja kablowa, nadawano
    tam na wszystkich dwunastu jakie wtedy były.

    --
    Jarek

  • 9. Data: 2019-11-15 08:10:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 15 Nov 2019 00:53:45 +0100, Jarosław Sokołowski napisał(a):

> [...]
    > czy dwa kanały". To znaczy telewizor odbierał tylko jeden kanał,
    > fabrycznie ustawiony. A w fabryce ustawić mogli jeden z dwóch

    Ale jak widac szybko wpadli na to, ze trzeba jednak wiecej.

    > W USA dość wcześnie upowszechniła się telewizja kablowa, nadawano
    > tam na wszystkich dwunastu jakie wtedy były.

    No coz - skoro byl potrzebny pilot, to widac bylo duzo kanalow do
    wyboru :-)

    J.

  • 10. Data: 2019-11-15 08:56:35
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 15 Nov 2019 00:00:37 +0100, sundayman
    <s...@p...onet.pl> wrote:
    > Niepotrzebna komplikacja. Pamiętam, jak u nas przez większość dnia
    > był
    > tylko jeden kanał. Nie było po co przełączać.

    "U nas kanałów dużo ale telewizja jedna".

    --
    Marek