  • 1. Data: 2019-11-14 00:45:52
    Temat: szukam elektronicznego timera + minutnik z wyłącznikiem
    Od: jaNus <p...@b...pl>

    Coś podobnego do tego:
    https://allegro.pl/oferta/elektroniczny-programator-
    czasowy-gp-pc-02-8096046715

    - ale podlinkowany minutnika nie ma. Wyszukiwarka Alle nic mi nie zwraca.

    Zetknęliście się z tajmerem, posiadającym też funkcję minutnika, i
    po ustawialnym czasie wyłączającym podpięte do niego urządzenie?

    Namiary please!

    --
    Matematyka to księżniczka: jest taka... piękna!
    Fizyka to prawdziwa potęga.

  • 2. Data: 2019-11-14 01:07:05
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Elektronika 21-10. Może być trudno dostępny ale da się kupić. Ma to co chcesz i
    dodatkowo bajer w postaci trzech kanałów.

  • 3. Data: 2019-11-14 01:21:33
    Od: jaNus <p...@b...pl>

    W dniu 14.11.2019 o 00:45, jaNus pisze:
> [...]
    >
    > Zetknęliście się z tajmerem, posiadającym też funkcję minutnika, i po
    > ustawialnym czasie wyłączającym podpięte do niego urządzenie?

    Wrzucam to w lokalną wyszukiwarkę na Alle', i... gucio!
    Mógłbyś nieco rozwinąć?

  • 4. Data: 2019-11-14 06:27:16
    Od: Kris <k...@g...com>

    Sonoff ma te wszystkie funkcje.

  • 5. Data: 2019-11-14 10:34:17
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 14 listopada 2019 01:21:35 UTC+1 użytkownik jaNus napisał:

    > Mógłbyś nieco rozwinąć?
    Wrzuć w google to archiwalne oferty wyskoczą
    Ale nic po tym dla Ciebie bo w bieżącej sprzedaży go nie ma.
    Tak jak pisałem wyżej- wszystko co potrzebujesz ma sonoff za ok 20zł
    Tyle tylko ze połączenia z netem potrzebuje a nie wiem czy w Twoim zastosowaniu to go
    nie dyskwalifikuje.

  • 6. Data: 2019-11-14 23:23:14
    Od: jaNus <p...@b...pl>

    W dniu 14.11.2019 o 10:34, Kris pisze:
> [...]
    > wszystko co potrzebujesz ma sonoff za ok 20zł Tyle tylko ze
    > połączenia z netem potrzebuje a nie wiem czy w Twoim zastosowaniu to

    Jeszcze, jeszcze trochę pogmerałem, i znalazłem, 4 dychy, wezmę.
    Co do "netu", to po co mu to?
    Chodzi o cały, wszech-światowy, czy o Wi-Fi? Problemem by nie było, mam
    ruter, zasięgu też wystarczy.

    Z ciekawostek:
    Przeklikałem tu-i-tam Alle', coś-tam poznajdywałem, a że brak mi było
    pewności, że dane urządzenia posiadają minutnik, to na tamtejszej
    witrynie wysłałem do oferentów kilka zapytań, jednakowej treści:
    "poszukuję zegara, posiadającym też funkcję minutnika, i
    po ustawialnym czasie wyłączającym podpięte do niego urządzenie.

    Czy Wasz zegar posiada taki minutnik?"

    ___________ koniec cytatu.

    Nie dostałem *ani jednej* jednoznacznej odpowiedzi! Wszyscy wili się jak
    piskorz, żeby niby-to nie skłamać, ale i prawdy też nie powiedzieć, że
    "nie posiada". Liczyli najwyraźniej, że jak postawią zasłonę dymną, to
    kupię ich zegar, choć mi wcale nie za-pasuje. Szkolą ich w takim
    mydleniu oczu, czy jak?