  • 11. Data: 2009-01-04 21:24:55
    Temat: Re: Zimowe latanie i problemy... Hondzia CBF500
    Od: The_EaGle <t...@h...com>

    ww pisze:

    > Mi kiedyś CB500 odmówiła posłuszeństwa z dnia na dzień. Nie było iskry,
    > wymiana świec i czyszczenie styków i przewodów WN nic nie dały. Pomogło
    > przeczyszczenie wszystkich przewodów elektrycznych i styków, o ile
    > dobrze pamiętam była to kostka w okolicach siedzenia po lewej stronie.

    Dzis po raz kolejny napróbowałem się i ... DZIAŁA! Co zrobiłem ano
    pobujałem ja na lewo i prawo, podładowałem aku przez kilka godzin i 30
    min sobie pochodziła na dworze. :) Cieszyłem się jak dziecko :P

    Zeby takich przygód nie mieć więcej to jak często powinienem ją
    uruchamiać? Raz na 2 tyg tak żeby sobie 30min popracowała będzie dobrze? :)

    Pozdrawiam
    Rafał
    CBF500

  • 12. Data: 2009-01-05 07:26:57
    Od: t...@g...com

    On 4 Sty, 22:24, The_EaGle <t...@h...com> wrote:

> [...]
    >
    > Zeby takich przygód nie mieć więcej to jak często powinienem ją
    > uruchamiać? Raz na 2 tyg tak żeby sobie 30min popracowała będzie dobrze? :)

    wiedzialem ze sobie poradzi ;)
    wydaje mi sie ze po prostu paliwa nie dostawala bo puste gazniki.
    ja bede odpalal cb dopiero za 4 miechy - co roku musze sie troche
    nakrecic tym rozrusznikiem zeby zrozumiala.

  • 13. Data: 2009-01-05 08:45:00
    Od: The_EaGle <t...@t...pl>

    szmergiel pisze:

    > U mnie to samo, ale przy takich mrozach to normalne. Po spuszczeniu paliwa z
    > komory plywakowej tez nie pali, swieca zalana. Ssanie czy bez ssania nie
    > odpalil. Myslalem zeby postawic karnister z paliwem kolo kaloryfera zeby sie
    > troche nagrzalo, a potem zalac i wtedy:) ale chyba raczej poczekam na
    > ocieplenie.

    Jak za bardzo podgrzał ten zbiornik to by po Was zostało g... i kapcie ;)

    Bałbym się grzać kanister z paliwem.

    Pozdro
    Rafał
    CBF500

  • 14. Data: 2009-01-05 12:30:58
    Od: r...@y...com

    Drogie Bravo,
    przedwczoraj i wczoraj odpalałem moją żółta sukę (DRZ400)
    przedwczoraj porazka do rozładowana aku nic nie dało nawet na chwilę sie nie
    zająknął. Nawet pchanie zjeżdzanie i inne takie. Ja spocony, aku rozładowany a
    zimna suka milczy.
    Wczoraj po 2-3 bezowocnych próbach jakis głos z tyłu głowy powiedział:
    "połóż to bydlę na ziemię"
    no więc połozyłem najpierw na jedną potem na druga stronę. Oczywiście paliwa się
    wylało troszku na beton, podniosłem i zagadało od ręki.

    Powiedz mi drogie Bravo. Tak na poważnie: Dlaczego zagadał? Pływak w gaźniku?
    Wyższa magia.
    Mechanik ze mnie jak z koziej trąbki...

    PS nie mam pojęcia skąd mi się wziął ten pomysł z kładzeniem moto.

  • 15. Data: 2009-01-05 13:07:54
    Od: Marek B <r...@n...net.pl>

    ->
    r...@y...com pisze:
    > PS nie mam pojęcia skąd mi się wziął ten pomysł z kładzeniem moto.

    Ja zawsze przelewam benzynkę kładąc moto na właściwą (lewą) stronę i
    nigdy nie mam problemu z odpalaniem, no chyba, że zawory czas regulować.

    --
    pozdrawiam
    Marek

  • 16. Data: 2009-01-05 13:38:03
    Od: "SiW" <r...@y...com>

    > Ja zawsze przelewam benzynkÄ&#65533; kĹ&#65533;adÄ&#65533;c moto na
    wĹ&#65533;aĹ&#65533;ciwÄ&#65533; (lewÄ&#65533;) stronÄ&#65533; i
    > nigdy nie mam problemu z odpalaniem, no chyba, Ĺźe zawory czas regulowaÄ&#65533;.

    A tak jasniej? jak dla idioty? Bo nic nie zrozumiałem.

    pzdr
    SiW

  • 17. Data: 2009-01-05 14:00:45
    Od: Marek B <r...@n...net.pl>

    SiW pisze:

    wĹ&#65533;aĹ&#65533;ciwÄ&#65533; (lewÄ&#65533;) stronÄ&#65533; i

    > A tak jasniej? jak dla idioty? Bo nic nie zrozumiałem.

    zawsze to świeża benzyna leje się do gaźnika

    --
    pozdrawiam
    Marek

  • 18. Data: 2009-01-05 14:18:14
    Od: "SiW" <r...@y...com>

    moto na
    wÄš&#65533;aÄš&#65533;ciwĂ&#65533;&#65533; (lewĂ&#65533;&#65533;)
    stronĂ&#65533;&#65533; i

    OK, dzięki
    Pozdr
    SiW

  • 19. Data: 2009-01-05 14:52:25
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <i...@...pl>

    Marek B wrote:
    > Witam

    > Ja podchodzę do swojej ondy powolutku, na początku jakieś czułe
    > słówka, później odłączam ładowarkę aku też delikatnie, następnie
    > kranik grzecznie odkręcam i na boczek kładę aby zalać gaźnik, po tych
    > zabiegach, ciągle z nią rozmawiając, dwa razy manetkę odkręcam,
    > wyciągam ssanie i naciskam czerwony guziczek na max 1,5 sekundy i
    > oczywiście ona odpowiada bez zająknięcia ;-)
    >
    > Wszystko to po 7 tygodniach przerwy dlatego nie chce mi się sprzęta
    > zmieniać bo i tak padło by na ten sam model.

    hmmm... to ja mam jakies wyjątkowe szczęscie, bo od listopada nie bylem w
    'garażu' (ktora jest nieogrzewaną i nie specjalnie wiatroszczelną komórką.
    Poszełdłem wyjąć aku, zeby go podładoać w domu, ale jak już bylem
    pomyslalem - odpale i zobacze. Otworzylem garaż, wlożylem kluczyk, zapaliło
    sie swiatło (USA), poczekalem az pompka podpompuje paliwko i .. łiłiłiłi bru
    brum rbum brum brum.
    Bez zająkniecia nawet odpaliła. Bez czarów, czółych słówek i innych
    fanaberii.

    Czyżbym miał szczęscie, czy tylko mam sprawne moto i tyle?

    VTX1800S

    Kuba (aka cita) gg:1461968
    www.autoeden.com.pl
    www.cita.pl

  • 20. Data: 2009-01-05 14:53:56
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Kuba (aka cita) pisze:

    > Czyżbym miał szczęscie, czy tylko mam sprawne moto i tyle?

    Masz wtrysk i sprawne aku.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!