  • 1. Data: 2009-01-03 21:49:01
    Temat: Odcięcie zapłonu, przewód
    Od: Solaris <s...@b...inspired>

    Witam

    Jaki przekrój kabla zastosować w odcięciu zapłonu (wyłacznik podpięty w cewkę)

    --
    Home: admin.idns.pl (fajek.sytes.net)
    Linux registered user: 408584

  • 2. Data: 2009-01-03 21:53:26
    Temat: Re: Odcięcie zapłonu, przewód
    Od: "Jarek O." <jarekfunny(tnij)@gazeta.pl>

    Użytkownik "Solaris" <s...@b...inspired> napisał w wiadomości

    > Jaki przekrój kabla zastosować w odcięciu zapłonu (wyłacznik podpięty w
    > cewkę)

    okrągły, skrętka a jeśli chodzi o średnice przekroju to myśle że 0.25mm
    wystarczy bo tam dużych natężeń nie ma

  • 3. Data: 2009-01-03 22:04:10
    Temat: Re: Odciecie zap?onu, przewód
    Od: Solaris <s...@b...inspired>

    Dnia Sat, 3 Jan 2009 22:53:26 +0100, jakże pięknego
    "Jarek O." <jarekfunny(tnij)@gazeta.pl> wystukał co zawarte poniżej:

    :
    : U?ytkownik "Solaris" <s...@b...inspired> napisa? w wiadomo?ci
    : news:20090103224901.c8423464.solaris@be.inspired...
    :
    : > Jaki przekrój kabla zastosowaae w odcieciu zap?onu (wy?acznik podpiety w
    : > cewke)
    : >
    :
    :
    : okr?g?y, skretka a je?li chodzi o ?rednice przekroju to my?le ?e 0.25mm
    : wystarczy bo tam du?ych nate?en nie ma

    Dziękuje bardzo.

  • 4. Data: 2009-01-04 05:16:04
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Jarek O. napisał(a):
    > Użytkownik "Solaris" <s...@b...inspired> napisał w wiadomości

    > okrągły, skrętka a jeśli chodzi o średnice przekroju to myśle że 0.25mm
    > wystarczy bo tam dużych natężeń nie ma

    2,5mm miales chyba na mysli? Dalbym nawet numerek mniejszy czyli te 1,25.

  • 5. Data: 2009-01-04 10:06:43
    Od: Marek B <r...@n...net.pl>

    zbigi pisze:
    > 2,5mm miales chyba na mysli? Dalbym nawet numerek mniejszy czyli te 1,25.

    na pewno nie 2,5mm2 !!!
    ja to max dałbym linkę (nie skrętkę) 0,5mm2 bo to w zupełności wystarczy

    --
    pozdrawiam
    Marek

  • 6. Data: 2009-01-04 11:56:33
    Od: "Jarek O." <jarekfunny(tnij)@gazeta.pl>

    Użytkownik "zbigi" <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl> napisał w
    wiadomości news:gjpglg$vde$1@news3.onet...
    > 2,5mm miales chyba na mysli? Dalbym nawet numerek mniejszy czyli te 1,25.

    1.5mm stosuje się w mieszkaniach gdzie amperaż wynosi po pare A, a na świece
    idą mA jak nie mniej więc po co taki gruby??

    marek pisze:

    >na pewno nie 2,5mm2 !!!
    >ja to max dałbym linkę (nie skrętkę) 0,5mm2 bo to w >zupełności wystarczy

    chodzi mi o te kabelki co są poskręcane ze sobą w jedną żyłkę i pomyliło mi
    się troszeczkę :) miała być linka

    Pozdrawiam Jarek O.

  • 7. Data: 2009-01-04 13:25:49
    Od: Solaris <s...@b...inspired>

    Dnia Sun, 4 Jan 2009 12:56:33 +0100, jakże pięknego

    : U?ytkownik "zbigi" <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl> napisa? w
    : wiadomo?ci news:gjpglg$vde$1@news3.onet...
    : > 2,5mm miales chyba na mysli? Dalbym nawet numerek mniejszy czyli te 1,25.
    :
    : 1.5mm stosuje sie w mieszkaniach gdzie ampera? wynosi po pare A, a na ?wiece
    : id? mA jak nie mniej wiec po co taki gruby??

    Czyli wszystkie inne grubsze od kabla telefonicznego ;-)

  • 8. Data: 2009-01-04 13:29:40
    Temat: Re: Odciecie zap3onu, przewód
    Od: "Zapek" <z...@k...pl>

    Użytkownik "Solaris" <s...@b...inspired> napisał

    > Czyli wszystkie inne grubsze od kabla telefonicznego ;-)
    Z tym,ze kable telefoniczne w wiekszosci to drut a nie linka ;)
    Chyba,ze mowisz o kablu sluchawkowym ;-)

    --
    Pozdro.
    Zapek

  • 9. Data: 2009-01-04 18:51:16
    Od: "Jarek O." <jarekfunny(tnij)@gazeta.pl>

    > Czyli wszystkie inne grubsze od kabla telefonicznego ;-)

    IMHO jedna żyłka telefonicznego też by wytrzymała... :-)

    Jarek O.

  • 10. Data: 2009-01-04 21:40:04
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Marek B napisał(a):

    > na pewno nie 2,5mm2 !!!
    > ja to max dałbym linkę (nie skrętkę) 0,5mm2 bo to w zupełności wystarczy

    Zara, moment, kwilunia!
    Odciecie zaplonu przez masowanie przerywacza (jak, nie przymierzajac w
    WSK125), czy odciecie przez przerwanie zasilania cewki
    zaplonowej/przerwanie obwodu przerywacza (tego drugiego chyba sie nie
    stosuje, bo moglby wyzwalac iskre przy pstrykaniu). Heu?
    Bo w tym pierwszym przypadku faktycznie plyna miliampery i wystarczy
    byle drucik. W tym drugim plyna normalne prady liczone w amperach, o
    czem ostatnio byla dyskusja w watku o Jawie 250.