  • 41. Data: 2010-12-21 21:29:27
    Temat: Re: Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka
    "Michał V-R"
    jaki? domyslam sie ze dynamo, powyzej 130 niutkow

    100-400 Nm, mowil ze bedzie swiatla regulowal...

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 42. Data: 2010-12-22 09:05:59
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-12-22 01:59, Tytus pisze:

    > 100-400 Nm, mowil ze bedzie swiatla regulowal...

    a ja myslalem do swiatel to plaskownik

    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 43. Data: 2010-12-22 09:20:48
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-12-21 16:12, Tytus z fabryki pisze:

    > No to sie okaze jak z tymi panewkami jest w maju - na pierwszym Nowodworze

    Lub wczesniej, na odcinkach dojazdowych... do posesji hihihi

  • 44. Data: 2010-12-22 09:25:39
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-12-22 17:09, Tytus z fabryki pisze:

    > ja nie wiem - byc moze plaskownik do przedluzenia metrowego klucza

    Albo bedzie po lampe podkladal, zeby ustawic poziom :-)

  • 45. Data: 2010-12-22 10:50:29
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-12-22 17:51, Tytus z fabryki pisze:

    > No cos Ty...pod lampy to on waserwage podklada...

    aaa, racja, to co on moze jeszcze zrobic z tym plaskownikiem?
    wiem, uklepie nowa tuleje pod kosz sprzegla

  • 46. Data: 2010-12-22 12:39:24
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Michał V-R"
    a ja myslalem do swiatel to plaskownik

    ja nie wiem - byc moze plaskownik do przedluzenia metrowego klucza

    Tytus z fabryki

  • 47. Data: 2010-12-22 13:21:03
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Michał V-R"

  • 48. Data: 2010-12-22 23:36:34
    Od: marider <m...@g...pl>

    W dniu 2010-12-19 16:33, []v[]artec pisze:
    > Cześć
    >
    > Jako, że nie mam ciepłego garażu przepalam co dwa tygodnie swojego
    > Hornecika.

    Wyjasnij - w jakim celu? Jesli jest prawidlowo przygotowany do zimowania
    to po co w ogole go tykac poza wyjeciem aku i przykryciem pokrowcem az
    do wiosny czy przetoczeniem raz na jakis czas jesli nie masz
    podnosnikow? Serio pytam. I nie mow ze na scigaczu o tym pisali...

    Pzdr
    PS: te Mivv'y to wylecialyby u mnie z tego Horneta na 1 miejscu ;)))
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 49. Data: 2010-12-29 12:36:48
    Od: "[]v[]artec" <m...@W...pl>

    W dniu 2010-12-23 00:36, marider pisze:

> [...]
    >
    > Pzdr
    > PS: te Mivv'y to wylecialyby u mnie z tego Horneta na 1 miejscu ;)))

    Oleju do cylindrów nie zalewam, robiłem to kiedyś - w zimie potem nic
    nie robiłem. Teraz przepalam, jakoś tak wolę, żeby silnik popracował i
    przesmarował wszystko w środku sam, pozbył się wilgoci itd. Oczywiście
    akumulator wymontowany, przynoszę z ciepłego na czas odpalania, wszystko
    z zewnątrz zabezpieczone antykorozyjnie i przykryte pokrowcem. No i
    przetaczam przy odpalaniu. Taką szkołę teraz wyznaję.

    A co do MIVVów to oczywiście kwestia gustu. Wg mnie to jedyne
    akcesoryjne wydechy, które tutaj pasują. Ani owale, ani okrągłe puszki
    to nieporozumienie przy takim zadziornym i optycznie lekkim tyłku.
    Zgodzę się jeszcze na triovale z Yoshimury. Są ok. Poniżej kilka fotek.

    :: Oval REMUS:

    http://img412.imageshack.us/img412/9329/122033606zho
    nda919rears.jpg

    :: MIVVy z db killerami:

    http://img560.imageshack.us/img560/7713/cb919r007lor
    es.jpg

    do porównania z LeoVince Oval

    http://img89.imageshack.us/img89/875/p1010106r.jpg

    :: Oval LeoVince jeszcze raz:

    http://img340.imageshack.us/img340/8263/1355573271.j
    pg

    :: Trioval Yoshimura:

    http://img339.imageshack.us/img339/7927/dsc01087a.jp
    http://img51.imageshack.us/img51/6559/dsc01073a.jpg

    :: Okrągły:

    http://img808.imageshack.us/img808/1552/919clj8.jpg

    :: Wydech poprowadzony dołem z kolektorem od 900RR:

    http://img264.imageshack.us/img264/6012/912af8d.jpg

    Fabryczne wydechy są bardzo ładne. Na zmianę wydechów zdecydowałem tylko
    ze względu na doznania dźwiękowe. Mogłem je wybebeszyć, ale dźwięk
    takowych mnie nie zachwyca. Jeśli ktoś by się pytał o fajne felgi na
    niektórych zdjęciach to są to felgi od CBR F3 (przód) i od 900RR (tył).

    --
    Martec - Jelenia Góra
    .:: CB 900F Hornet owns the road - it really does !