  • 1. Data: 2016-06-10 07:47:26
    Temat: Zipp pro 50 gt nie działa lewy kierunek i wskaźnik paliwa
    Od: damian271 <damianek_271@_NOSPAM_wp.pl>

    Witam, mam problem ponieważ nie działa mi lewy kierunek , wskaźnik
    paliwa,o raz lampa od biegu jałowego, co moze byc przyczyną ? powiem
    jeszcze ze odłaczył się przewód od klaksonu i dotykał pokrywy silnik ,
    było zwarcie i spalił się bezpiecznik przy akumulatorze, wymieniłem go ale
    kierunek wskaźnik i lampka nie działają ;/

  • 2. Data: 2016-06-10 18:25:50
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "damian271" trochę felerny:

    > Witam, mam problem ponieważ nie działa mi lewy kierunek , wskaźnik
    > paliwa,o raz lampa od biegu jałowego, co moze byc przyczyną ?

    Obstawiam wadę w centralnym układzie sterującym.

  • 3. Data: 2016-06-10 21:55:37
    Od: damian271 <damianek_271@_NOSPAM_wp.pl>

    Johnny napisal

    > Użytkownik "damian271" trochę felerny:

    > Obstawiam wadę w centralnym układzie sterującym.

    to znaczy co mam wymienic , bo troche ciemny jestem w te klocki

  • 4. Data: 2016-06-10 23:27:12
    Od: masti <g...@t...hell>

    damian271 wrote:

    > Johnny napisal

    > to znaczy co mam wymienic , bo troche ciemny jestem w te klocki

    sznurek między uszami

    --
    BMW R1100GS '94
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 5. Data: 2016-06-13 15:53:02
    Temat: Re: Zipp pro 50 gt nie dziaı‚a lewy kierunek i wskaıżnik paliwa
    Od: kamilosik0013 <kamilosik0013@_NOSPAM_gmail.com>

    Może najpierw sprawdź czy żarówki są cale a nie spalone :-D