  • 1. Data: 2016-06-12 19:34:29
    Temat: Laski 2016 - w ramach Dnia Dziecka
    Od: Tomek Wozniakowski <z...@o...pl>

    Cześć,

    to już/dopiero w najbliższą sobotę (18.06) wybieramy się z okazji Dnia
    Dziecka do dzieci niewidomych w Laskach - dla tych, co nie wiedzą, to
    taka świecka motocyklowa tradycja, która kiedyś zrodziła się na Preclach.

    Spotykamy się o godz.13.00, jak zwykle przy tej okazji, na stacji ORLEN
    przy skrzyżowaniu ulic Górczewskiej i Lazurowej w Warszawie.

    Punktualnie o 13.30 ruszamy do Lasek.

    Na miejscu program, jak zwykle: oglądanie motocykli i wożenie dzieci,
    potem pewnie chwila na pogadanie o życiu z wychowawcami i dziećmi.

    Zbieramy od chętnych po 15 zł. na remont internatu dzieci. Dla tych,
    którzy nie mogą sobie pozwolić na ten wydatek - pamiętajcie, że
    ważniejsze jest, żeby po prostu być :)

    Miałem pytania o zawiezienie jakichś dodatkowych słodyczy/upominków od
    siebie - to wedle własnego uznania :)

    W razie dodatkowych pytań, zapraszam na priv.

    Zapraszam serdecznie :)

    --
    Pozdrawiam :)
    Tomek

  • 2. Data: 2016-06-13 16:54:02
    Temat: Re: Laski 2016 - w ramach Dnia Dziecka
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu niedziela, 12 czerwca 2016 19:34:38 UTC+2 użytkownik Tomek Wozniakowski
    napisał:
    > Cześć,
    >
    > to już/dopiero w najbliższą sobotę (18.06) wybieramy się z okazji Dnia
    > Dziecka do dzieci niewidomych w Laskach - dla tych, co nie wiedzą, to

    bardzo sie ciesze ze cie sie wciąż chce :-)

    b.

  • 3. Data: 2016-06-16 23:36:42
    Od: Tomek Wozniakowski <z...@o...pl>

    Czesc :)

    W dniu 2016-06-13 16:54, Budyń pisze:> W dniu niedziela, 12 czerwca 2016

    > bardzo sie ciesze ze cie sie wciąż chce :-)

    O siły i czas ciężko, ale póki jest dla kogo i z kim :)...

    Dwa lata temu prowadziłem tam 60 maszyn bez obstawy, a w ub. roku ok. 30
    ;) Był jakiś markowy zlot w tym samym czasie ;)

    Przyleć kiedy :)