  • 1. Data: 2021-04-08 16:09:39
    Temat: Złom
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    Czołem.

    Kilka ton żelastwa w postaci maszyny przeznaczone jest do utylizacji.
    Czy są firmy odbierające takie odpady własnym transportem ? Region
    podkarpacki.

    --
    P. Jankisz
    Sygnaturka zastępcza

  • 2. Data: 2021-04-08 22:21:44
    Temat: Re: Złom
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2021-04-08 o 16:09, PeJot pisze:
    > Czołem.
    >
    > Kilka ton żelastwa w postaci maszyny przeznaczone jest do utylizacji.
    > Czy są firmy odbierające takie odpady własnym transportem ? Region
    > podkarpacki.

    pytanie w google "odbiór złomu podkarpacie" daje 48400 wyników.

  • 3. Data: 2021-04-09 10:55:27
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .04.2021 o 16:09 PeJot <P...@n...pl> pisze:

    > Czołem.
    >
    > Kilka ton żelastwa w postaci maszyny przeznaczone jest do utylizacji.
    > Czy są firmy odbierające takie odpady własnym transportem ? Region
    > podkarpacki.

    U mnie każde złomowisko ma taką usługę, od ceny złomu odejmują koszty
    transportu (50 zł do 10km).
    Jak u mnie odbierali złom to przyjechali dużym hds'em i sami się ze
    wszystkim obsłużyli. HDS już miał trochę na pace więc pewnie planują
    "łańcuszek" odbiorów i pewnie się trzeba dostosować z terminem.
    HDS miał "wagę" w podnośniku.

    TG

  • 4. Data: 2021-04-09 15:55:55
    Od: PeJot <P...@n...pl>

> [...]
    > wszystkim obsłużyli. HDS już miał trochę na pace więc pewnie planują
    > "łańcuszek" odbiorów i pewnie się trzeba dostosować z terminem.

    HDS oznacza że trzeba złom mieć na placu a nie na hali, gdzie obok
    pracują inne maszyny.

    --
    P. Jankisz
    Sygnaturka zastępcza

  • 5. Data: 2021-04-09 20:50:34
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .04.2021 o 15:55 PeJot <P...@n...pl> pisze:

    > HDS oznacza że trzeba złom mieć na placu a nie na hali, gdzie obok
    > pracują inne maszyny.

    U mnie złom sporych rozmiarów był na placu to przyjechali hds'em. Oni są
    elastyczni, pewnie da się dogadać aby przyjechało kilku chłopa i wytargali
    co potrzeba nawet z piwnicy.

    TG

  • 6. Data: 2021-04-09 21:38:33
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Oni są elastyczni, pewnie da się dogadać aby przyjechało kilku chłopa i
    > wytargali co potrzeba nawet z piwnicy.

    Vide śp. Marek. :-)

    Robert

  • 7. Data: 2021-04-09 22:02:36
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    > Vide śp. Marek. :-)

    No właśnie wolałbym uniknąć amatorki, ale nie liczę na firmę zajmującą
    się profesjonalnie relokacją maszyn - to chyba za drobna robota.

    Z drugiej strony, czy kilka, ew. kilkanaście ton złomu to dobry towar i
    można liczyć na konkurencję ?

    --
    P. Jankisz
    Sygnaturka zastępcza